تولید Deadpool 3 توسط مارول تأیید شد

«رایان رینولدز» ستاره و تهیه‌کننده‌ی «ددپول» (Deadpool) تأیید کرد که قسمت سوم چندگانه توسط مارول به تولید می‌رسد. پس از ادغام استودیوی فاکس که دو قسمت اول یلم را عرضه کرده با  مارول در مورد انتشار قسمت سوم «ددپول» گمانه‌زنی‌های زیادی می‌شد. تردیدی در فروش بالای چندگانه وجود نداشت اما هواداران نمی‌دانستند که دیزنی اجازه‌ی تولید فیلمی ابرقهرمانی با رده‌ی سنی بزرگسال را صادر می‌کند یا نه زیرا سایر عناوین «دنیای سینمایی مارول» با رده‌ی سنی پایین‌تر اکران شده‌اند. با این حال، به نظر می‌رسد که سران استودیو در این باره به توافق رسیده‌اند، چرا که رینولدز تأیید کرد که «ددپول ۳» (Deadpool 3) در دست ساخت است.

رینولدز در شب کریسمس در برنامه‌ی «زنده با کلی و رایان» حاضر شد و گفت تمامی اعضای گروه بر روی «ددپول ۳» کار می‌کنند. او تأیید کرد که فیلم توسط مارول ساخته می‌شود. رینولدز می‌گوید: «ما در حال حاضر با یک تیم کامل در حال کار بر روی آن هستیم. اکنون به استودیوی مارول کوچ کرده‌ایم و سطح بالای آن را احساس می‌کنیم. دیوانه‌وار است. بنابراین بله، فیلم در حال توسعه است.»

به نظر می‌رسد که دیزنی برای تولید «ددپول‌»های بیشتر و وارد کردن شخصیت‌های فیلم به «دنیای سینمایی مارول» روش‌هایی یافته باشد. تا پیش از اکران «جوکر» در اواخر تابستان امسال، «ددپول» و «ددپول ۲» پرفروش‌ترین عناوین سینمایی تاریخ با رده‌ی سنی بزرگسال بودند و هریک بیش از ۷۸۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته بودند. بنابراین غفلت دیزنی از چنین مخاطبین گسترده‌ای بعید می‌نمود.

«راب لایفلد» نویسنده‌ و خالق شخصیت «ددپول» اخیراً ادعا کرده است که تولید فیلم‌های بیشتر توسط دیزنی اجتناب‌ناپذیر است. او در مصاحبه با ورایتی گفته بود: «امیدوارم آن‌ها راهی برای حل این مسئله پیدا کنند. هواداران خواهان این فیلم‌ها هستند. می‌خواهند قسمت‌های بیشتری ساخته شود. دو فیلم به رده‌ی سنی بزرگسال تولید شده که در مجموع ۱.۲ میلیار دلار فروخته است.»

رینولدز به تازگی فیلم «۶ زیرزمینی» (6 Underground) را در نت‌فلیکس داشته و در آینده فیلم «وضعیت قرمز» (Red Notice) او به همراه «گل گدوت» و «دووین جانسون» از همین شبکه پخش می‌شود. او در شوی «کلی و رایان» در پاسخ به این پرسش که جانسون در لحظاتی که جلوی دوربین ظاهر نمی‌شود چگونه فردی است می‌گوید: «در آن مواقع هم گویی جلوی دوربین بازی می‌کند. اما با خشونتی کمتر. به همان‌ اندازه پرانرژی و مهربان است و انسانی حقیقتاً اصیل.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *