تولید Woman In The Window ماه آینده آغاز می شود

طبق تازه ترین گزارش های منتشر شده، تولید فیلم سینمایی Woman In The Window قرار است بزودی آغاز شود؛ این فیلم درام-جنایی رمزآلود توسط ﺟﻮ ﺭﺍﯾﺖ (ﺗﺎﺭﯾﮏﺗﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﺎﺕ، ﻏﺮﻭﺭ ﻭ ﺗﻌﺼﺐ، ﺁﻧﺎ ﮐﺎﺭﻧﯿﻨﺎ) کارگردانی می شود و یک عنوان اقتباسی است که بر پایه رمان Woman In The Window (زنی در پنجره) نوشته ﺍِﯼ. ﺟِﯽ. ﻓﯿﻦ به نگارش درآمده. این فیلم بتازگی صاحب یک تاریخ شروع اکران شده و حالا هم زمان آغاز فاز تولید آن فاش شده است.

طبق گزارش تازه وبسایت همیشه آگاه Omega Underground، تولید این فیلم سینمایی قرار است از ششم آگوست (مصادف با دوشنبه ۱۵ مرداد) در شهر نیویورک آغاز شود. تاریخ اکران Woman In The Window چند روز قبـل ۴ اکتبر ۲۰۱۹ مصادف با جمعه ۱۲ مهر سال ۹۸ اعلام شد. از بازیگرانی که تاکنون به این پروژه اقتباسی پیوسته اند می توانیم به ﺍﯾﻤﯽ ﺁﺩﺍﻣﺰ (ﺣﻘﻪﺑﺎﺯﯼ ﺁﻣﺮﯾﮑﺎﯾﯽ، ﺑﺘﻤﻦ در مقابل ﺳﻮﭘﺮﻣﻦ: ﻃﻠﻮﻉ ﻋﺪﺍﻟﺖ)، ﻭﺍﯾﺖ ﺭﺍﺳﻞ (ﻫﺮ ﮐﯽ ﯾﮏ ﭼﯿﺰﯼ ﻣﯽﺧﻮﺍﺩ، Table 19) و ﺟﻮﻟﯿﺎﻥ ﻣﻮﺭ (ﺟﻬﺎﻥ ﮔﻤﺸﺪﻩ: ﭘﺎﺭﮎ ﮊﻭﺭاسیک، ﮐﯿﻨﮕﺰﻣﻦ: ﻣﺤﻔﻞ ﻃﻼﯾﯽ) اشاره کنیم.

شنیده ایم که ﮔﺮﯼ ﺍﻭﻟﺪﻣﻦ نیز به جمع بازیگران این فیلم پیوسته است، او سال گذشته در فیلم Darkest Hour (ﺗﺎﺭﯾﮏﺗﺮﯾﻦ ﻟﺤﻈﺎﺕ) جلوی دوربین جو رایت رفت و به همین خاطر هم توانست برنده یک جایزه اسکار شود. این ستاره که تاکنون ۵۷ جایزه مختلف را برنده و برای ۷۳ جایزه نامزد شده، بیشتر بخاطر حضور در فیلم The Dark Knight و ایفای نقش جیمز گـوردون مشهور است. حال او از ستارگان Woman In The Window می باشد، اما هنوز تایید نشده کـه قرار است در چه نقشی ظاهر شود و برای فهمیدن این مورد باید بیشتر صبر کنیم.

در خلاصه داستان فیلم آمده: “شخصیت اصلی Woman In The Window خانمی است به نام آنا فاکس (با نقش آفرینی ﺍﯾﻤﯽ ﺁﺩﺍﻣﺰ)، یک روانشناس کودک که از فضای باز می ترسد، او به تنهایی در حومه شهر نیویورک زندگی می کند. او که از بیرون رفتن هراس دارد، روزش را با تماشای فیلم های نوآر کلاسیک پر می کند و بیشتر تعاملاتش با مردم از طریق اینترنت است. آنا جاسوسی همسایه خودش را می کند درست مانند کاری که مردم در فیلم ها انجام می دهند. اما، زمانی که می بیند یک جنایت در خانه مقابل پارک به وقوع می پیوندد، باید به پلیس زنگ بزند؟؟”

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *