خانه ورزش اخبار ورزش تکرار سناریوی تلخ تیم ملی امید برای تیم جوانان

تکرار سناریوی تلخ تیم ملی امید برای تیم جوانان

0

تکرار سناریوی تلخ تیم ملی امید برای تیم جوانان

تیم ملی جوانان که در ۲ دیدار نخست مرحله گروهی توفیقی برابر سوریه و اردن نداشت و با ۲ تساوی از زمین خارج شده بود چشم امید به آخرین دیدارش برابر فلسطین داشت.

تیم ملی ایران در صورت پیروزی برابر فلسطین این فرصت را داشت که در جمع بهترین تیم های  دوم گروه قرار گیرد و به مرحله بعد صعود کند هر چند که تیم ملی در این دیدار موفق شد که حریف را با ۴ گل بدرقه کند ولی این پیروزی پر گل برای صعود به مرحله بعد کافی نبود.

ایران که برای صعود باید در جمع ۵ تیم برتر دوم گروه ها قرار می گرفت در بین ۱۰ تیم دوم ،‌ششم شد و حذف شد.

حذف ایران در حالی است که جوانان ایران سال گذشته توانستند با صعود به مرحله نیمه‌نهایی قهرمانی آسیا صعود کنند و مجوز جام‌جهانی را به دست بیاورند اما این دوره برای تیم ملی جوانان ناکامی محض بود

این در شرایطی است که تیم ملی امید سال گذشته با وضعیت مشابه حذف شد.با حذف تیم ملی امید و تیم ملی جوانان از رقابت‌های قهرمانی آسیا تاکنون دو ناکامی بزرگ برای فوتبال ایران در رده‌های پایه ثبت شده است.

پس از سال ۲۰۰۲ که تیم ملی جوانان با سرمربیگری حمید درخشان نتوانست به مرحله نهایی رقابتهای جوانان آسیا صعود کند، تیم ملی جوانان ایران با فرهاد پورغلامی نتوانست به مرحله نهایی رقابتها صعود کند تا تاریخ و ناکامی پس از ۱۵ سال برای فوتبال ایران تکرار شود!

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *