«تیم آلن»: «کیانو ریوز» در «داستان اسباب بازی 4» صداپیشگی می‌کند

«داستان اسباب بازی ۴» (Toy Story 4) تابستان آینده از راه خواهد رسید و به نظر می‌آید که «کیانو ریوز» ستاره‌ی «ماتریکس» و «جان ویک» به جای شخصیت مرموزی صداپیشگی کرده باشد.

«تیم آلن» که در انیمیشن به جای شخصیت «باز لایت‌یر» صحبت می‌کند، چهارشنبه شب گذشته نتوانست این خبر را در شوی «جیمی فالن» در مورد همکارش فاش نکند. آلن در این برنامه گفت: «افراد جدیدی هم در فیلم حضور دارند. کیانو ریوز نقش مهمی در فیلم دارد. شخصیت او در فیلم حتی مزیت‌هایی نسبت به «باز لایت‌یر» دارد.»

اگرچه باز و وودی شخصیت‌هایی کاملاً متفاوت‌اند، اما به نظر می‌رسد که کاراکتر ریوز به اسباب بازی‌های موجود در اتاق اندی شباهتی نداشته باشد.

این اولین بار نیست که آلن در مورد «داستان اسباب بازی ۴» صحبت می‌کند. وی سپتامبر گذشته در مصاحبه‌ی دیگری از پایان احساسی فیلم سخن گفته بود: «باور نمی‌کنم. باید سعی کنم احساساتی نشوم زیرا نمی‌خواهم چیزی را فاش کنم اما داستان فیلم شگفت‌انگیز و بی‌نظیر است. اگر طرفدار ابرقهرمانان هستید، چنانکه من هستم، و اگر به نظرتان «جنگ بی‌نهایت» دارای نواقصی بود، [بدانید که] «داستان اسباب بازی ۴» این نقص‌ها را هم ندارد… در برابر صحنه‌ی پایانی این قسمت نتوانستم مقاومت کنم. متوجه‌ می‌شوید؟»

خوشبختانه یا متأسفانه آلن به همین جا بسنده می‌کند و اطلاعات دیگری از فیلم برملا نمی‌کند. وی در ادامه می‌گوید: «خیلی دوست دارم خبرچینی کنم اما نمی‌توانم. بیش از این نمی‌توانم چیزی بگویم. شخصیت‌های فوق‌العاده‌ای خلق کرده‌اند، اما مقاومت در مقابل یکی دو صحنه‌ی پایانی بسیار دشوار است.»

«داستان اسباب بازی ۴» در تاریخ ۲۱ ژوئن سال ۲۰۱۹ اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *