«تیم میلر»: Terminator: Dark Fate ترول‌های زن-ستیز را به وحشت می‌اندازد

چندگانه‌های سینمایی بزرگی چون «جنگ ستارگان»‌ و «شکارچیان روح» در سال‌های اخیر به علت تغییر شخصیت‌های اصلی از مرد به زن، هدف حملات زن-ستیزانه‌ی ترول‌های اینترنتی قرار گرفته‌اند. چندگانه‌ی «ترمیناتور» به کارگردانی «جیمز کامرون» هم که در سال‌های گذشته با شخصیت‌های اصلی مرد ساخته می‌شد، اما زنی سرسخت چون «سارا کانر» با بازی «لیندلا همیلتون» را در داستان خود داشت، امسال ریبوت شده و قرار است «مکنزی دیویس» و «ناتالیا ریس» در مقابل همیلتون به عنوان بازیگران نقش‌های اصلی حضور پیدا کنند.

بلافاصله پس از انتشار اولین تصویر از سه شخصیت اصلی فیلم در کنار هم توسط پارامونت، ترول‌ها حملات خود به فیلم را آغاز کردند. اما به اعتقاد «تیم میلر» کارگردان فیلم این حملات بی‌معناست.

میلر که پس از کارگردانی «ددپول» در هالیوود به شهرت رسید اخیرا در مصاحبه با ورایتی، در آستانه‌ی حضور عوامل و بازیگران فیلم در کامیک-کان می‌گوید شخصیت «گریس» با بازی مکنزی برای برآشفته ساختن ترول‌های اینترنتی کافی است.

میلر می‌گوید: «اگر مدرن فکر کنید، به نظرتان زنی قدرتمند می‌آید. اگر یک زن-ستیز باشید، از دیدن او وحشت خواهید کرد، چرا که سرسخت و قدرتمند و در عین حال زنانه است. ما این شخصیت را با یک مرد جایگزین نکردیم؛ او به خودی خود بسیار قدرتمند است و این مردان را به هراس می‌اندازد. از همین حالا واکنش‌های اولیه به این شخصیت را مشاهده می‌کنید، ترول‌های اینترنتی. هیچ اهمیتی به آنان نمی‌دهم.»

پارامونت در اولین تریلر «ترمیناتور: سرنوشت شوم» (Terminator: Dark Fate) از قدرت‌های ویرانگر شخصیت‌های زن جسورش رونمایی کرد. در یکی از صحنه‌ها «سارا کانر» با یک بازوکا استفاده کرد تا ترمیناتور پیشرفته‌ای با بازی «دیه‌گو بونتا» را شکست دهد. اگرچه «آرنولد شوارتزنگر» هم در این قسمت بازمی‌گردد اما تمرکز فیلم بر نسل جدیدی از شخصت‌های زن خواهد بود.

دیویس پس از حضور کوتاه در «بلید رانر ۲۰۴۹» و «مریخی» با کارگردانی «ریدلی اسکات»، اولین نقش اصلی خود در یک فیلم اکشن استودیویی را تجربه می‌کند. میلر می‌گوید شخصیت دیویس در فیلم یک محافظ است و به نقش «کایل ریس» در قسمت اول شباهت دارد، اما تفاوت اصلی اینجاست که «گریس» برخلاف کایل یک سایبرگ نیز هست.

پارامونت فیلم «ترمیناتور: سرنوشت شوم» را ۱ نوامبر آینده در آمریکا اکران می‌کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *