«تینا فی» و «امی پولر» مجریان گلدن گلوب 2021 شدند

در حالی که اغلب مراسم اهدای جوایز به سمت برگزاری بدون حضور مجری پیش‌ می‌روند، شبکه‌ی NBC‌ اعلام کرد که سال آینده دو مجری محبوب سال‌های گذشته را بازخواهد گرداند. این شبکه شنبه شب گزارش داد که «امی پولر» و «تینا فی» اجرای مراسم گلدن گلوب سال ۲۰۲۱ را برعهده خواهند گرفت. این دو پیش‌تر سه دوره از مراسم گلدن گلوب در سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ را عهده‌دار بودند.

پولر شخصاً با حضور در کنفرانس مطبوعاتی «انجمن منتقدین تلویزیونی» اعلام کرد که به گلدن گلوب بازمی‌گردد. او به شوخی تظاهر کرد که یکی از سران شبکه‌ی ان‌بی‌سی است و سپس بازگشت مسابقه‌ی تلویزیونی «ساختن آن» (Making It) برای فصل سوم را هم تأیید کرد.

گلدن گلوب پیش از «ریکی جرویز» هرگز سه مرتبه‌ی اجرای مراسم را به یک مجری نسپرده بود. بازگشت جرویز به این مراسم در هفته‌ی گذشته انتقادات زیادی را به دنبال داشت. او در گلدن گلوب ۲۰۲۰ نه تنها به مسائل سیاسی نپرداخت بلکه به برندگان جوایز هم توصیه کرد که همین کار را انجام دهند و بعد از دریافت جوایز خود «گورشان را گم کنند.»

جدا از «اندی سمبرگ» و «سندرا او» که مجریان گلدن گلوب سال گذشته بودند، اجرای مراسم در یک دهه‌ی گذشته به مجریان شوهای شبانه از جمله «جیمی فالن» و «سث مایرز» سپرده می‌شد. «پل تلدی» مدیر ان‌بی‌سی اینترتینمنت با انتشار بیانیه‌ای در این باره می‌گوید: «شبکه‌ی ان‌بی‌سی سال‌ها میزبان دو تن از برترین طنزپردازان دنیا – تینا فی و امی پولر – بوده است و ما نمی‌‌خواستیم که برای اعلام این خبر فوق‌العاده که این دو بار دیگر مجری مراسم خواهند بود، بیش از این منتظر بمانیم.»

شبکه‌ی ABC هفته‌ی گذشته اعلام کرده بود اسکار بدون مجری روی ایر خواهد رفت. این شبکه سال آینده باید مراسم اهدای جوایز امی را هم روی ایر ببرد. تاریخ برگزاری گلدن گلوب ۲۰۲۱ هنوز مشخص نشده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *