درست چند ساعت پیش بود که شبکه HBO از تمدید سریال Silicon Valley برای فصل پنجم، جهت نمایش در سال آینده میلادی خبر داد، اما به نظر می‌رسد که این سریال موفق یکی از ستاره‌های کلیدی خود را از دست داده است. تی.جی میلر (T.J. Miller) جهت کناره‌گیری از این سریال کمدی با سازنده آن یعنی مایک جاج (Mike Judge) به توافق رسیده است و در فصل پنجم آن حضور نخواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر با سینما گیمفا همراه باشید.

طبق گزارش «Vulture»، پیش از این نیز شایعاتی در باب خروج میلر از این سریال طنز در سطح اینترنت دست به دست می‌شد؛ در همین راستا، شبکه HBO ضمن تائید خبر ساخت فصل پنجم سریال Silicon Valley، از عدم حضور میلر در این فصل نیز خبر داد. اگرچه هیچ دلیل صریح و روشنی در خصوص این مساله بیان نشده، اما شبکه HBO اعلام کرده است که:

تولیدکنندگان سریال Silicon Valley و تی.جی میلر به توافق رسیده‌اند که تی.جی در فصل پنجم حضور نداشته باشد. تی.جی به شخصیت فراموش‌نشدنی ارلیک بچمن (Erlich Bachman) زندگی بخشید و اگرچه عدم حضور او در این سریال احساس خواهد شد، اما ما قدردان زحماتش هستیم و چشممان به آینده و همکاری‌های آتی با اوست.

از جمله همکاری‌های آتی تی.جی میلر با شبکه HBO می‌توان به استندآپ کمدی ویژه «Meticulously Ridiculous» اشاره کرد که قرار است در روز شنبه ۲۷ خرداد ماه (۱۷ ژوئن ۲۰۱۷ میلادی) به روی آنتن برود. فصل پنجم سریال مورد انتظار Silicon Valley به احتمال بسیار زیاد از فصل بهار سال ۲۰۱۸ میلادی توسط شبکه HBO پخش گردد.

توسط مهرداد میرشاهی

 گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *