خانه ورزش اخبار ورزش یک جادوگر، جزو طلبکاران یکی از سهمیه های فوتبال ایران

یک جادوگر، جزو طلبکاران یکی از سهمیه های فوتبال ایران

0

یک جادوگر، جزو طلبکاران یکی از سهمیه های فوتبال ایران

این جادوگر که سابقه حضور کنار این باشگاه و دیدارهای خصوصی با مدیرعامل و سرمربیان سابق و برخی بازیکنان را دارد، یکی از طلبکاران این باشگاه است و جالب اینجاست که نام او در لیست طلبکارانی نوشته شده که باید این باشگاه برای گرفتن مجوز حرفه ای با او تسویه حساب کنند.

این فرد که با یک دستگاه اتومبیل سمند سفید و با پلاک راهنمایی متعلق به یکی از شهر های مرکزی ایران در دو سه فصل اخیر کنار این باشگاه دیده می شد خودش را به همه ساکن فرانسه معرفی می کند.

جلوی نام او در لیست طلبکاران(اشخاص حقیقی) رقم ۷۰۰ میلیون تومان نوشته شده بود. ظاهرا او از مدیران قبلی این تیم طلب دار و مثل اینکه برای راضی کردن او مثل دیگر طلبکاران سفته داده اند. معنای این کار، وجود قرارداد بین این جادوگر و باشگاه است.

جالب اینجاست که او برای وصول طلبش و همچنین به سامان کردن اوضاع این باشگاه پیشنهاد هم داشته و گفته در صورتی که با تسویه حساب کنند تیم را از همه نظر موفق می کند!

این فرد که ادعا دارد علاوه بر تسلط بر سحر و جادو، کارهای مدیتیشن را انجام می دهد دوست نزدیک یکی از مدیران رده بالای فدراسیون فوتبال هم هست و خودش ادعا کرده که بارها به تیم های بزرگ کشور و همچنین مدیران سابق و فعلی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و همچنین مدیران لیگ برتری و حتی بهترین بازیکنان فوتبال ایران در مقاطع مختلف کمک کرده و پاداش های خوبی هم گرفته است!

تانی کال

برنامه نود

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *