«جاستین تیمبرلیک» با همکاری Fox برنامه‌ای به نام Spin the Wheel می‌سازد

کمپانیی Fox برنامه تلوزیونی به نام «Spin the Wheel» را با همکاری تهیه کننده اجرایی خواننده معروف «جاستین تیمبرلیک» را می‌سازد. میزبانی این برنامه را «دَکس شپرد» بر عهده خواهد داشت. شرکت کنندگان در برنامه «Spin the Wheel» با چرخاندن یک دایره بزرگ برای برنده شدن مبالغ زیادی با هم رقابت می‌کنند.  این برنامه توسط «جاستین تیمبرلیک» و «اندرو گلسمن» طراحی شده و تهیه کنندگان اجرایی آن علاوه بر «تیمبرلیک»، «ریک یورن» و «جانی رایت» نیز هستند.

چرخانک 12 متری این مسابقه مبالق پول زیادی در خود دارد و شرکت کنندگان با جواب دادن درست به سوالات می‌توانند تعداد این جایزه‌ها را بیشتر کرده و جای آن‌ها را نیز تعیین کنند. در مقابل نیز با جواب‌های نادرست تعداد پوچ‌های چرخانک را افزایش می‌دهند. «راب وِید» یکی از تهیه کنندگان شبکه فاکس در رابطه با این مسابقه گفت:

این برنامه از چندین جهت ارزش بسیاری دارد و قادر است زندگی بسیاری را برای همیشه تغییر دهد. ما یک میزبان کاریزماتیک و شوخ طبع به نام «دکس»، یک تهیه کننده فوق العاده به نام «اندرو»، یک ستاره جهانی بسیار موفق به نام «جاستین» و یکی از بزرگترین جوایز تاریخ مسابقات تلوزیونی را داریم. ما بی صبرانه منتظر «Spin the Wheel» هستیم.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *