جاناتان گراف آماده ضبط کردن دیالوگ‌های شخصیت کریستوف انیمیشن 2 Frozen در آینده‌ی نزدیک است. دنباله بزرگ‌ترین انیمیشن دیزنی فرایند‌های تولید را طی می‌کند.

زمانی که انیمیشن Frozen در سال ۲۰۱۳ به روی پرده‌های سینما رفت، عنوان بزرگ‌ترین انیمیشن ساخته شده توسط دیزنی را به خود اختصاص داد. این پدیده از یک فرمول سنتی استفاده کرد، یک فیلم موزیکال با یک شاهزاده و داستانی که به گونه‌ای مبهم با ادبیات کلاسیک در آمیخته است و یک مرد یخ‌شکن با نوعی پیچیدگی مدرن؛ ولی جالب‌تر از همه این نکته است که مهم‌ترین رابطه در این انیمیشن رابطه رومانتیک این زوج نیست بلکه رابطه عمیق بین دو خواهر، السا و آنا بود که در آخر باعث نجات هر دو شد. این انیمیشن همچنین دو آهنگ برنده جایزه اسکار از رابرت لوپز و کریستن اندرسون لوپز را در خود جای داده بود. انیمیشن Frozen بیشتر از ۴۰۰ میلیون دلار در باکس آفیس محلی فروش داشت که در بین تمام عناوین پرفروش رتبه ۲۶ و در بین انیمیشن‌های پرفروش رتبه ۴ را به دست آورد. شایان به ذکر است فقط سه انیمیشن Finding Dory ،Shrek 2 و The Lion King از Frozen فروش بیشتری داشته‌اند.

انیمیشن Frozen

این انیمیشن موفق حتی تعداد بسیاری لباس با طرح شخصیت‎ها، لباس خود شخصیت‎ها و ظروف غذا به فروش رساند و اولین انیمیشنی شد که در یک نسل هم مورد علاقه پسرها و هم دخترها بود. بدین ترتیب مطمئنا دنباله‎ای برای این انیمیشن ساخته خواهد شد، در حال حاضر اعلام شده است که انیمیشن Frozen 2  در سال 2019 اکران می‎شود، همچنین اخبار جدید دیگری هم از دنباله انیمیشن Frozen به گوش می‎رسد. جاناتان گراف، کسی که در اولین نسخه انیمیشن Frozen صداپیشگی شخصیت کریستوف را عهده دار بود، اذعان داشت که در این هفته او برای ضبط کردن دیالوگ‎های کریستوف در انیمیشن Frozen 2 به استودیو ضبط صدا می‎رود و در مصاحبه‎ای با Entertainment Weekly که برای پادکست موزیکالی به اسم 36 Questions که گراف در آن نقش دارد، او از نقشه‎های خود برای نسخه دوم انیمیشن Frozen سخن گفت:

فکر کنم همین دیروز بود که ایمیلی به دستم رسید، در آن از من خواسته شده بود، در چند هفته یا شاید ماه آینده به استودیو ضبط صدا بروم. به نطر می‌رسد آن‌ها واقعا میخواهند این انیمیشن را بسازنند.  به غیر از اینکه قرار است دیالوگ‌های من را ضبط کنند اطلاعات دیگری از آن در اختیار ندارم. من فقط بسیار هیجان زده هستم، که قرار است بخشی از آن باشم. عضوی از آن تیم فوق‌العاده بودن که متشکل از کارگردانان جنیفر لی و کریس باک و علاوه بر آ« آن دو ترانه‌ سرا به همان اندازه عالی است. من برای بودن در اتاقی همراه با آن چهار نفر شگفت‌زده هستم. این چهار نفر تیمی بی‌نظیر هستند و من واقعا عاشق آن‌ها هستم.

انیمیشن Frozen

هنگامی که لوپز و اندرسون لوپز برای ترانه سرایی آهنگ معروف این انیمیشن، Let It Go، برنده جایزه اسکار شدند آن‌ها برای رییس بخش انیمیشن دیزنی و پیکسار، جان لسیتر، آهنگی مبنی بر «اسکار مبارکت باشه، بیا انیمیشن Frozen 2 را بسازیم» ساختند؛ اکنون آن‌ها به آرزوی خود رسیدند، ولی سوالی که باقی می‌ماند این است که آیا انیمیشن Frozen 2 می‌تواند مانند نسخه اول خود، عملکرد موفقی داشته باشد. این عنوان تمام عناصر نسخه اول را از ترانه سراها تا کارگردانان خواهد داشت، و با وجود وجود اختلاف شش ساله بین نسخه اول و دوم سازندگان این انیمیشن وقت بسیاری برای به دست آوردن ایده‌های خلاقانه دارند. از طرف دیگر فقط تعداد کمی از دنباله‎های انیمیشن‌ها توانستند موفق ظاهر شوند، که hc نمونه بارز آن دنباله‎های انمیشن Toy Story اشاره کرد. با این حال هنوز هم می‌توان امید بسیاری به موفق بودن این انیمیشن داشت.

گیم شات

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *