جانی دپ بار دیگر در نقش «گریندل‌والد» در قسمت سوم Fantastic Beasts حضور خواهد داشت

«جانی دپ» ستاره فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد»، در مصاحبه‎ی اخیر خود با سایت خبری «Collider»، از دلایلی که سبب شد بار دیگر در نقش «گریندل‌والد» حضور پیدا کند و برای بار سوم در مجموعه فیلم‎های «جانوران شگفت‌انگیز» ایفای نقش کند صحبت کرد.

«جانی دپ» پیش از شروع مصاحبه و تمرکز بر روی مجموعه «جانوران شگفت‌انگیز» که در آن نقش شخصیت شروری به نام «گلرت گریندل‌والد» را بر عهده دارد، از بعضی از شخصیتهای خاطره‌انگیزی که بازی کرده است یادمی‌کند؛ ازجمله « ادوارد دست‌قیچی» و « جک اسپارو».

«جانی دپ» در ادامه می‎گوید:

فردی به من گفت «جی. کی. رولینگ» علاقه دارد با تو صحبت کند. در نتیجه من با کارگردان، چند تهیه‌کننده و «جی. کی. رولینگ» مکالمه‌ای طولانی و اساسی در مورد شخصیت «گریندل‎والد» داشتیم. «جی. کی.» به من چیزی گفت که انتظار آن را نداشتم، چون دقت او به جزئیات و شخصیت‌های مربوط به جهان عجیب جادوگران بسیار زیاد است. در واقع او به من گفت: “من نمی‌توانم صبر کنم و ببینم تو با این کاراکتر چه می‎کنی”. او آنقدر به من اعتماد داشت که من واقعاً تحت تأثیر قرار گرفتم. بنابراین من خودم را سریعاً جای آن شخصیت قرار دادم، و ایده‌های خودم را داشتم. من شروع به کارکردم و همه‌چیز برنامه‌ریزی شده پیش رفت. «گریندل‎والد» شخصیت جذابی دارد. نیت و هدف گریندل‎والد برای خود بسیار خیر است و بر اعتقاد خود مصمم است، مانند بسیاری از سیاستمداران و افرادی که احساسی مشابه او دارند. (می‌خندد)

وقتی از «جانی دپ» میخواهند تنها از نقش خود لذت ببرد، او میگوید از این فرصت استفاده خواهد کرد تا شخصیت فاشیستی را نشان دهد که حساس، دلسوز و با اراده است.

احتمالات زیادی در سراسر دنیا وجود دارد، و شما واقعاً هر چیزی را میتوانید امتحان کنید. من منتظر قسمت بعدی هستم، که فکر می‌کنم مراحل کار آن در اواسط سال آینده آغاز شود.

«جانی دپ» تأیید کرد که نه تنها برای قسمت سوم «جانوران شگفت‌انگیز» بازمیگردد؛ بلکه فیلم‌برداری این پروژه از اواسط سال آینده آغاز میشود. پیش از این، منتظر قسمت بعدی این مجموعه هستیم که به زودی منتشر خواهد شد.

فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد»، دومین قسمت از پنج قسمت دنیای جادوگری «جی.کی. رولینگ» است. «ادی ردمین» در نقش «نیوت اسکمندر» در کنار «کاترین واترستون»، «دن فوگلر»، «آلیسون سودول»، «ازرا میلر» در این فیلم بار دیگر نقش‌آفرینی خواهند کرد. «کلودیا کیم»، «زوئی کراویتز»، «کالوم ترنر»، «جود لا» در نقش «آلبوس دامبلدور»، «جانی دپ» در نقش «گلرت گریندل‎والد» نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

در پایان قسمت اول این مجموعه جادوگری قدرتمند و خبیث به نام «گریندل‌والد»، به کمک «نیوت اسکمندر» توسط کنگره جادوگران ایالات‌متحده آمریکا دستگیر شد. «گریندل‌والد» از زندان فرار کرد، و پیروان خود را بار دیگر دورهم جمع می‎کند. او مشغول گردآوردن جادوگرانی با خون خالص است تا بر تمام موجودات غیر جادوگر تسلط یابد. 

«آلبوس دامبلدور» در تلاش برای خنثی کردن برنامه های «گریندل‌والد» است. او از دانشجوی سابقش «نیوت اسکمندر» کمک می‎خواهد تا «گریندل‌والد» را شکست دهد. «نیوت» در حالی که از خطر‎های پیشرو بی اطلاع است، موافقت می‎کند که به «دامبلدور» کمک کند. در دنیای جادوگری، که روزبه‌روز خطرناک‌تر می‎شود، این مأموریت باعث خواهد شد وفاداری و عشق این دوستان به یکدیگر آزمایش شود.

فیلم‎نامه «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندل‌والد» توسط «جی.کی. رولینگ» نوشته شده و «دیوید ییتس» آن را کارگردانی کرده. «جی.کی.»، «دیوید هیمن»، «استیو کلاوز» و «لیونل ویگرام» نیز به عنوان تهیه‎کننده در این پروژه حضور دارند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *