«جان برنتال» به سریال Walking Dead بازمی‌گردد

حاوی اسپویلر از فصل دوم و نهم

پیش از جدایی «ریک گرامز» با بازی «اندرو لینکلن» از سریال «مرده متحرک» شبکه AMC، چهره آشنای دیگری به این مجموعه تلویزیونی محبوب بازمی‌گردد. پس از چند روز گمانه‌زنی، سرانجام تأیید شد که «جان برنتال» برای باز در یک اپیزود از فصل نهم سریال بازخواهد گشت.

بنابر نوشته هالیوود ریپورتر، برنتال در نقش قبلی خود ‌«شین والش»، شخصیت محبوب فصل‌های اول و دوم سریال و یکی از دلایل آمار بینندگان بالای آن، بازی می‌کند. در مورد نحوه بازگشت برنتال به سریال اطلاعاتی منتشر نشده و از آنجا که او در فصل دوم قطعاً مرگ را تجربه کرده، انتظار می‌رود که حضور او در فلش‌بک‌ها و یا در اوهام و خیالاتی باشد که گاهی در «مرده متحرک» شاهدش بوده‌ایم. بازگشت برنتال به سریال با توجه به جدایی بازیگر نقش اول سریال، و دوست دوران گذشته شین اتفاقی نیست.

برنتال در فصل اول و دوم سریال در نقش افسر پلیسی به نام «شین والش» بازی کرد و در نزاعی با «ریک گرایمز» دوست و همکار قدیمی‌اش به قتل رسید. وی لحظاتی پس از این رویداد به شکل زامبی بازگشت و سرانجام به دست «کارل گرامیز» با بازی «چندلر ریگز» کشته شد. بازگشت برنتال به «مرده متحرک» دوامی نخواهد داشت چرا که وی باید در نقش ضدقهرمان مارول «فرانک کسل» در سریال دیگری به نام «پانیشر» برای نت‌فلیکس بازی کند.

علاوه بر لینکلن «لورن کوهن» نیز برای جدایی از سریال ابراز تمایل کرده است. وی از فصل دوم به بعد در سریال ظاهر شده و پیش‌بینی می‌شود قبل از جدایی‌اش در چندین قسمت از فصل نهم بازی کند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *