جان سینا به جمع بازیگران فیلم Fast and Furious 9

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر جدیدی در قسمت نهم مجموعه فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) تایید و اعلام شده است. وین دیزل، بازیگر نقش دومنیک تورتو، با انتشار ویدیویی در صفحه رسمی خود دراینستاگرام اعلام کرد که جان سینا، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Daddy’s Home 2 (خونه بابا ۲)، فیلم Blockers (بازدارندگان) و فیلم Bumblebee (بامبل بی)، به جمع بازیگران فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین 9) اضافه شده است. با این حال، اطلاعاتی از نقش سینا در این فیلم در دسترس نیست، اما طبق ویدیو دیزل که سینا نیز در آن حضور داشت، به نظر می‌رسد که او قرار است یکی از اعضای جدید تیم تورتو در این قسمت باشد. همچنین به نظر می‌رسد که هنوز مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم اکشن آغاز نشده و این پروژه هنوز مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند.

این در حالی است که سینا در حال مذاکره با کمپانی برادران وارنر برای حضور در فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) نیز است که با توجه به اینکه مراحل فیلمبرداری و تولید قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) قرار نیست زودتر از پاییز سال ۲۰۱۹ آغاز شود و مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Fast and Furious 9 احتمالا به زودی آغاز خواهد شد، بعید است که تداخلی در برنامه‌های سینا ایجاد کند و او احتمالا در ابتدا در قسمت نهم و بدون عنوان فیلم Fast and Furious حضور خواهد داشت و در ادامه شاهد حضور او در فیلم The Suicide Squad خواهیم بود. کارگردانی قسمت نهم و دهم فیلم سریع و خشن بر عهده جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت فیلم Fast and Furious خواهد بود. دنیل کیسی، نویسنده فیلم Kin (کین)، وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت نهم فیلم Fast and Furious را بر عهده داشته است.

فیلم Fast and Furious 9 برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. علاوه بر این، فیلم Fast and Furious 10 (سریع و خشن ۱۰) قرار است در تاریخ ۲ آوریل ۲۰۲۱ (۱۳ فروردین ۱۴۰۰) اکران شود. پیش از این دو فیلم، فیلم Fast and Furious Presents: Hobbs and Shaw (سریع و خشمگین تقدیم می‌کند: هابز و شاو)، اولین فیلم فرعی این مجموعه خواهد بود که این فیلم قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود.

تانی کال

برگرفته از CBR

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *