جان فاورو در فیلم Solo: A Star Wars Story حضور دارد

مدتی پیش والت دیزنی و لوکاس فیلم تریلر Super Bowl 52 فیلم سولو: داستانی از جنگ ستارگان (Solo: A Star Wars Story) را منتشر کردند. پس از آن در همان روز و در طول برنامه صبح بخیر آمریکا (Good Morning America)، اولین تریلر رسمی این فیلم مورد انتظار که قرار است در روز یادبود سال ۲۰۱۸ اکران شود، منتشر شد که در این دو تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم Solo: A Star Wars Story تایید و اعلام شده است. جان فاورو، بازیگر، کارگردان و فیلمساز تحسین‌شده سینما، در مجموعه بزرگ دیگری از دنیای والت دیزنی قرار است حضور داشته باشد.

ران هاوارد که کارگردانی فیلم Solo: A Star Wars Story را بر عهده دارد، با انتشار توییتی در توییتر شخصی خود اعلام کرد که فاورو در این فیلم حضور دارد و به ایفای نقش پرداخته است. طبق گفته هاوارد، فاورو صداپیشگی یک شخصیت بیگانه فضایی را در این فیلم بر عهده دارد که در حال حاضر اطلاعاتی از آن در دسترس نیست، اما هاوارد در مورد این بیگانه فضایی گفت که این شخصیت، یک شخصیت جالب و بسیار مهم در فیلم Solo: A Star Wars Story خواهد بود.فاورو نیز با انتشار تصویری در توییتر شخصی خود به این خبر واکنش نشان داد. در این تصویر، فاورو در کنار هاوارد و لارنس کاسدان، فیلمنامه‌نویس این فیلم و مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars)، دیده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

با این حال، فیلم Solo: A Star Wars Story اولین حضور فاورو در دنیای جنگ ستارگان نیست. پیش از این، او صداپیشگی شخصیت Vizsla در سریال انیمیشنی Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: کلون وارز) را بر عهده داشته است. با وجود اینکه هنوز اطلاعات رسمی از نقش فاورو در فیلم Solo: A Star Wars Story منتشر نشده است، اما او یکی از طرفداران این مجموعه نیز هست. فاورو بیشتر برای کارگردانی فیلم Iron Man (آیرون من) و فیلم Iron Man 2 (آیرون من ۲) شناخته شده است. او همچنین نقش شخصیت هپی هوگان را نیز در دنیای سینمایی مارول بر عهده دارد.

فاورو یکی از گزینه‌های کارگردانی فیلم Star Wars: The Force Awakens (جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد) نیز بوده است، اما در نهایت جی جی آبرامز کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفت. اگرچه فاورو هنوز نتوانسته به یکی از آرزوهای خود که کارگردانی فیلمی از دنیای جنگ ستارگان است، دست پیدا کند؛ اما او به یکی از کارگردان‌های محبوب دیزنی تبدیل شده است. فاورو کارگردانی فیلم The Jungle Book (کتاب جنگل) محصول سال ۲۰۱۶، را بر عهده داشت و در حال حاضر او کارگردانی فیلم The Lion King (شیر شاه) را بر عهده دارد که این فیلم قرار است سال ۲۰۱۹ اکران شود. علاوه بر این، فاورو کارگردانی فیلم The Jungle Book 2 (کتاب جنگل ۲) را نیز بر عهده گرفته است. با توجه به تایید ساخت دو مجموعه جدید جنگ ستارگان، ممکن است فاورو بتواند کارگردانی یکی از این فیلم‌ها را نیز بر عهده بگیرد.

فیلم Solo: A Star Wars Story برای اکران در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. آلدن ارنرایک، دونالد گلاور، امیلیا کلارک، وودی هارلسون، پل بتانی، جوناس سوآتامو، ایان کنی، تندی نیوتون، وارویک دیویس و فیبی والر-بریج از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم مستقل شخصیت هان سولو حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *