«جان ویک 3» طولانی‌ترین قسمت چندگانه است

مدت فیلم «جان ویک: فصل ۳ – پارابلوم» (John Wick: Chapter 3 – Parabellum) استودیوی لاینزگیت مشخص شد تا هواداران بدانند این دنباله طولانی‌ترین قسمت چندگانه است. به لطف اطلاعاتی که از «هیأت طبقه‌بندی فیلم بریتانیا» درز کرده اکنون می‌دانیم که سومین قسمت «جان ویک» ۲ ساعت و ۱۱ دقیقه خواهد بود. «پارابلوم» با ۱۳۱ دقیقه طولانی‌ترین قسمت چندگانه لقب می‌گیرد و نه دقیقه از «جان ویک: فصل دوم» و نیم ساعت از قسمت اول بیشتر است.

مؤسسه‌ی بریتانیایی رده‌ی سنی فیلم را نیز به علت صحنه‌های خشن و وجود الفاظ رکیک مانند «جان ویک: فصل دوم» بالاتر از ۱۵ سال تعیین کرده است. این درحالی است که رده‌ی سنی قسمت دوم به دلیل تصاویر خشن‌تر بالاتر از ۱۸ سال اعلام شده بود. بنابراین به نظر می‌رسد که لحن فیلم در قسمت سوم تلطیف شده باشد. این فیلم در آمریکا با درجه‌ی سنی بزرگسال (R) اکران می‌شود.

با اینکه قسمت سوم آخرین فیلمی است که در این چندگانه اعلام شده اما «چاد استالسکی» کارگردان فیلم پیش از این اشاره کرده بود که درصورت پرفروش شدن فیلم مایل است تا مدت‌ها با همکاری «کیانو ریوز» به تولید قسمت‌های جدید ادامه دهد.

این فیلمساز می‌گوید: «از ساختن چنین فیلم‌هایی لذت می‌برم زیرا هیچ محدودیتی وجود ندارد. ما داستان خودمان را خلق می‌کنیم و با استودیویی همکاری می‌کنیم که هم در کارمان دخالت نمی‌کند و هم از تصمیمات ما پیشتیبانی به عمل می‌آورد. اگر مردم فیلم را ببینند و با درآمدزایی همراه شود، من و کیانو برای مدت‌های بعد ایده‌های جدیدی داریم.»

«جان ویک: فصل سوم – پارابلوم» با بازی ریوز، «هالی بری»، «لارنس فیشبورن»، «ایان مک‌شین»، «انجلیکا هیوستون»، «مارک داکاسکوس»، «لنس ریدیک» و دیگران در تاریخ ۱۷ می در آمریکا اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *