جان کرازینسکی برای A Quiet Place 2 ﺑﺎﺯﻣﯽﮔﺮﺩﺩ

ﺍَﻧﺪﺭﻭ ﻓﻮﺭﻡ ﺗﻬﯿﻪﮐﻨﻨﺪﻩٔ ﻓﯿﻠﻢ سینمایی A Quiet Place (مکان آرام) ﻣﯽگوید جان کرازینسکی بطور قطع در قسمت دوم این فیلم دخالت خواهد داشت. آقای کرازینسکی همسر امیلی بلانت، بازیگر سریال مشهور The Office که یک کارگردان و نویسنده مشهور است، علاوه بر کارگردان یکی از چهار ستاره اصلی فیلم A Quiet Place هم بوده است. کمپانی پارامونت طی ماه آوریل در همایش CinemaCon فاش کرد که قرار است بر روی A Quiet Place 2 کار کنند، اما در مورد کسانی که قرار است بر روی فیلم کار کنند حرفی به میان نیامد، در مورد داستان آن هم اطلاعاتی منتشر نشد.

با توجه به اتفاقی که در پایان A Quiet Place برای شخصیت کرازینسکی رخ داد، با اطمینان می توانیم بگوییم که او در قسمت دوم بعنوان بازیگر حضور نخواهد داشت، مگر اینکه وقایع A Quiet Place 2 قبل از اتفاقات قسمت نخست رخ دهد — که بعید بـه نظر می رسد. البته این فیلمساز یک ایده جالب برای این فیلم دارد، او قبلا اشاره کرده بود که A Quiet Place 2 می تواند بر روی دیگر بازمانده های این دنیای مورد تهاجم قرار گرفته تمرکز کند. این نویسنده تاکنون دخالتش در قسمت دوم را تایید نکرده است، اما حالا تایید شده!

ﺍَﻧﺪﺭﻭ ﻓﻮﺭﻡ بتـازگی صحبتی داشته با وبسایت کولیدر در ارتباط با انتشار نسخه بلوری فیلم سینمایی A Quiet Place که طی آن تایید کرد جان کرازینسکی قطعا در قسمت دوم این فیلم دخالت دارد. او گفت که برای ساخت A Quiet Place 2 هیچ عجله ای ندارند و می خواهند برای نگارش یک داستان درست به اندازه کافی زمان بگذراند، هر چقدر که طول بکشد — باید از عالی بودن آن مطمئن شوند. با این حساب ممکن است تا به حقیقت پیوستن این فیلم مدتی طول بکشد.

سازندگان A Quiet Place 2 اکنون گزینه های مختلفی پیش روی خودشان دارند، آنها می توانند یک ادامه مستقیم برای فیلم قبلی بسازند یا این امکان را دارند که سراغ دیگر شخصیت ها بروند و داستان را به شکلی متفاوت ادامه دهند. از طرفی هیچ عجله و اصراری هم برای ساخت این فیلم وجود ندارد، پس می توانند به اندازه کافی برای خلق یک داستان جالب و به یادماندنی وقت بگذارند تا موفقیت قسمت نخست را تکرار کنند. باید اشاره کنیم که نسخه Digital HD فیلم A Quiet Place اکنون در اختیار طرفداران قرار گرفته، بلوری آن هم ۱۹ تیر عرضه می شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *