خانه ورزش اخبار ورزش جباری: متوجه صحبت‌های مسئولان استقلال نمی‌شوم

جباری: متوجه صحبت‌های مسئولان استقلال نمی‌شوم

0

جباری: متوجه صحبت‌های مسئولان استقلال نمی‌شوم

مجتبی جباری درباره اظهارات جواد گودرزی رئیس کمیته انضباطیباشگاه استقلالمبنی بر اینکه شرکت نکردن او در تمرین استقلال با یک پیامک حرفه‌ای نبود، اظهار داشت: کسانی از رفتار حرفه‌ای صحبت می‌کنند که کیلومترها با آن فاصله دارند. انگار حواس‌شان نیست و فراموش کرده‌اند شواهد و مدارکی هست یا برنامه نودی را فراموش کرده‌اند. مردم ایران حداقل این را می‌دانند. فکر نکنم کسی پیدا شود و نداند که باشگاه من را کنار گذاشته است. اینکه خودمان را فریب بدهیم و با کلمات بازی کنیم، خود این عزیزان را زیر سؤال می‌برد.

وی افزود: هر کسی وجدانی دارد. آنقدر دروغ نگویند، چون کسی با من تماسی نگرفته است. محمد زرندی مدیرروابط عمومی باشگاه هر موقع دلش خواسته با من صحبت می‌کند. الان هم هتل المپیک هستم و با شفر قرار دارم. یعنی وقتی با من تماسی گرفته شد، آمدم تا صحبت کنم.

هافبک استقلال خاطرنشان کرد: پس از اینکه به فدراسیون رفتم و شکایت کردم، نامه‌های باشگاه به منزلم آمد، اما کسی نیست به آقای گودرزی بگوید چه کسی می‌آید یکی دو بار به تمرین برود و زمانی که سومین مرتبه او را به تمرین راه ندادند، دیگر در تمرین شرکت نکند؟ نمی‌دانم این بزرگوار چه چیزی می‌گوید؟ متوجه صحبت آقایان نمی‌شوم. آقای گودرزی! شما که صحبت می‌کنید، بگویید چرا اخراج شده‌ام؟ اول دلیل اخراجم را بگویید و بعد صحبت‌های جباری در مورد حقش، کمیته انضباطی و صحبت‌هایش در مورد باشگاه را بررسی کنید. اگر قرار بود شما رسیدگی کنید، این دو ماه کجا بودید؟

جباری ادامه داد: من تمام مواردی که باید رعایت می‌کردم را، رعایت کردم، اما هیچ جوابی داده نشد. این باعث شد مرا به فدراسیون سوق بدهند تا شکایتم را آنجا مطرح کنم. فکر می‌کنم برای بازیکنی که مورد توجه مردم و باشگاه است و همه پیگیر اخبارش هستند، ۲ ماه زمان کمی نیست. الان برای من اهمیتی ندارد و تا دلشان بخواهند برای من پرونده تشکیل دهند. آنجایی که بازیکن استقلال بودم، اصلا سراغی از من نگرفتند.

هافبک شماره ۸ استقلال در پایان گفت: همه این حق را به من می‌دهند که وقتی با من تماسی گرفته نشده و بدون دلیل کنار گذاشته شدم، قرارداد فسخ شده است. بنابراین به این گروه نمی‌توان اعتمادی کرد. بهتر است به نظرات مردم سَری بزنند و بازتاب حرف‌هایی که می‌زنند را ببینند و خودشان را زیر سؤال نبرند. مسئله واضح است؛ مدیرعامل و یکی از ارکان باشگاه روی برنامه نود آمد و صحبت کرد. من و مهدی رحمتی بازیکن محروم این تیم بودیم. چرا با رحمتی تماس گرفتند و در تمرین شرکت کرد؟ چطور او را پیدا کردند، اما من را پیدا نکردند؟ همه این چیزها که اتفاق افتاده، واضح است.

تانی کال

تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *