جدول فروش هفتگی انگلستان: باز هم قدرت نمایی Call of Duty: WWII

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، جدیدترین بازی از مجموعه ندای وظیفه با نام Call of Duty: WWII که توسط استودیو اسلج‌همر ساخته شده، موفق شد در جدول فروش هفتگی انگلستان مخصوص کریسمس، صدرنشین شود و برای هفتمین هفته متوالی، این جایگاه را به دست بیاورد. به این ترتیب، چهار سال متوالی است که در کریسمس، یک بازی از مجموعه Call of Duty تبدیل به صدرنشین می‌شود. با این صدرنشینی،‌ مجموعه Call of Duty با مجموعه محبوب فیفا از لحاظ تعداد صدرنشینی در جدول کریسمس، برابری کرد. هر دوی این مجموعه‌ها از زمان آغاز به کار جدول فروش هفتگی در ۳۸ سال پیش، موفق شده‌اند ۸ بار صدرنشین جدول کریسمس باشند.

بازی فیفا 18، این هفته موفق شد جایگاه دوم هفته پیش خود را حفظ کند و جایگاه سوم نیز تغییری پیدا نکرد و Star Wars Battlefront II، دیگر بازی الکترونیک آرتز، توانست جایگاه هفته خود را حفظ کند. تنها تازه وارد در جدول بازی‌های پرفروش منتهی به کریسمس، بازی Playerunknown’s Battlegrounds بود که این هفته برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه شد و موفق شد کار خود را در جایگاه خوب چهارم آغاز کند. جایگاه پنجم جدول این هفته نیز تغییری نسبت به هفته گذشته نکرد و بازی Assassin’s Creed Origins، محصول جدید یوبی‌سافت و جدیدترین بازی از این مجموعه، توانست کریسمس خوبی را تجربه کند و در جایگاه پنجم باقی ماند. در جایگاه ششم جدول این هفته، ما شاهد یک تغییر هستیم. بازی جدید انحصاری نینتندو سوییچ یعنی Super Mario Odyssey، این هفته با دو پله سقوط،‌ از جایگاه چهارم، به این جایگاه سقوط کرد. این اتفاق، باعث شد که پای ثابت جدول یعنی Grand Theft Auto V،‌ یک پله سقوط کند و از جایگاه ششم، به جایگاه هفتم تنزل پیدا کند. در جایگاه هشتم نیز ما شاهد تغییری نیستیم و بازی WWE 2K18، این هفته نیز همانند هفته پیش، در جایگاه هشتم باقی مانده است.

دیگر بازی نینتندو، یعنی Mario Kart 8 Deluxe که برای کنسول جدید سوییچ عرضه شده نیز، این هفته با دو پله سقوط مواجه شد و از جایگاه هفتم، به جایگاه نهم رسید. تنها بازی که این هفته موفق شد دوباره وارد جدول ۱۰ بازی پرفروش هفته انگلستان شود، بازی Crash Bandicoot N.Sane Trilogy، ریمستر سه‌گانه کرش بود که موفق شد با سه پله صعود، دوباره وارد جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان شود.

در ادامه با جدول فروش انگلستان منتهی به ۱۶ دسامبر (۲۵ آذر) همراه باشید:

رتبه فعلی رتبه قبلی نام بازی نکته قابل ذکر
۱ ۱ Call of Duty: WWII برابری با رکورد مجموعه فیفا از لحاظ صدرنشینی در کریسمس
۲ ۲ FIFA 18 حفظ جایگاه دومی هفته پیش
۳ ۳ Star Wars Battlefront II
۴ Playeruknown’s Battlegrounds هفته اول انتشار
۵ ۵ Assassin’s Creed Origins
۶ ۴↓ Super Mario Odyssey
۷ ۶↓ GTA V
۸ ۸ WWE 2K18
۹ ۷↓ Mario Kart 8 Deluxe
۱۰ ۱۳↑ Crash Bandicoot N.Sane Trilogy ورود به جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان

تانی کال

برگرفته از چارت ترک

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *