جدول فروش هفتگی انگلستان: Call of Duty: WWII به صدر بازگشت

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، در حالی که هفته گذشته بازی GTA V موفق شده بود به شکلی باورنکردنی به رتبه اول جدول فروش هفتگی انگلستان برسد، Call of Duty: WWII پس از چند هفته دوری از صدر جدول و واگذار کردن آن به فیفا 18 و GTA V، این هفته دوباره جایگاه نخست را تصاحب کرد تا نشان دهد که به این زودی‌ها بی‌خیال رتبه اول نخواهد شد.این بازی که اخیرا به عنوان پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۷ آمریکا نیز معرفی شد، نسبت به هفته قبل یک پله صعود را تجربه کرده است.

در جایگاه دوم جدول این هفته، شاهد حضور فیفا 18 هستیم که این بازی هم صعودی یک پله‌ای داشته است و GTA V، صدرنشین هفته گذشته، با دو پله سقوط این هفته در رتبه سوم قرار گرفته است که البته هنوز هم جایگاهی فوق‌العاده برای یک بازی منتشر‌شده در سال ۲۰۱۳ محسوب می‌شود. یکی دیگر از بازی‌هایی که این هفته صعود را در جدول تجربه کرده، Mario Kart 8 Deluxe است که توانسته با پیشرفتی یک پله‌ای، از رتبه پنجم هفته قبل به جایگاه چهارم در این هفته برسد. اما بازی‌ای که این هفته بیش‌ترین صعود را در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته داشته، دیگر ساخته نینتندو یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild است که از جایگاه هشتم به جایگاه پنجم در هفته جاری رسیده است.

PlayerUnknown’s Battlegrounds، بازی بتل رویال استودیو بلوهول که این روز‌ها محبوبیت فوق‌العاده‌ای در بین گیمر‌ها دارد، تنها بازی‌ای در بین ۱۰ بازی پرفروش هفته است که جایگاهش نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته و کماکان در رتبه ششم قرار دارد. در رتبه هفتم جدول فروش انگلستان هم بازی Assassin’s Creed Origins، ساخته یوبی‌سافت، قرار گرفته که نسبت به هفته قبل، سه پله سقوط داشته است. نینتندو علاوه بر دو بازی مذکور، یک نماینده دیگر هم در بین ۱۰ بازی پرفروش دارد که Super Mario Odyssey است و این بازی در جایگاه هشتم جدول قرار گرفته است.

Star Wars Battlefront II، ساخته استودیو دایس، در رتبه نهم جدول قرار گرفته و در جایگاه دهم هم تنها بازی تازه‌وارد این هفته یعنی Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker’s Memory قرار گرفته است که در اولین هفته انتشار در این منطقه، به جایگاه دهم دست پیدا کرده تا شروع نسبتا خوبی داشته باشد.

در ادامه با جدول فروش انگلستان منتهی به ۲۰ ژانویه (۳۰ دی) همراه باشید:

رتبه فعلی رتبه قبلی نام بازی نکته قابل ذکر
۱ ۲↑ Call of Duty: WWII بازگشت به صدر جدول
۲ ۳↑ FIFA 18
۳ ۱↓ GTA V دو پله سقوط و از دست دادن صدرنشینی
۴ ۵↑ Mario Kart 8 Deluxe
۵ ۸↑ The Legend of Zelda: Breath of the Wild
۶ ۶ PlayerUnknown’s Battlegrounds حفظ رتبه هفته گذشته
۷ ۴↓ Assassin’s Creed Origins
۸ ۱۰↑ Super Mario Odyssey
۹ ۷↓ Star Wars Battlefront II
۱۰ Digimon Story: Cyber Sleuth – Hacker’s Memory اولین هفته انتشار

تانی کال

برگرفته از چارت ترک

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *