جدول فروش هفتگی انگلیس: صدرنشینی Call of Duty: WWII ششمین هفته متوالی

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، بازی Call of Duty: WWII این هفته هم مانند پنج هفته گذشته صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان بود و ششمین صدرنشینی متوالی خودش را تجربه کرد. معمولا بازی‌های مجموعه کالاف دیوتی فروش خوبی را تجربه می‌کنند و Call of Duty: WWII هم تا به اینجا از این قاعده مستثنی نبوده و به نظر می‌رسد که بازگشت بازی به دوران جنگ جهانی دوم، باعث شده که طرفداران حتی بیش‌تر از نسخه قبلی جذب آن شوند.

اما Call of Duty: WWII تنها بازی‌ای نبود که این هفته، جایگاه هفته پیش خود را حفظ کرد و فیفا 18، جدید‌ترین شبیه‌ساز فوتبال EA، نیز مانند هفته گذشته در رتبه دوم دیده می‌شود. بازی Star Wars: Battlefront 2، دیگر بازی الکترونیک آرتز که حواشی مختلفی هم پس از انتشار داشت، این هفته با صعودی یک رتبه‌ای در جایگاه سوم قرار گرفته و در رتبه چهام نیز Super Mario Odyssey دیده می‌شود که آن هم این هفته دو پله صعود را تجربه کرده است.

Assassin’s Creed: Origins، جدید‌ترین نسخه از سری اسسینز کرید که در کشور مصر جریان دارد، این هفته موفق شده رتبه هفته پیش خود را تکرار کند و نامش در جایگاه پنجم جدول فروش هفتگی انگلیس دیده می‌شود. از طرف دیگر رتبه ششم در اختیار بازی GTA V است که پس از چند هفته غیبت در بین ۱۰ بازی پرفروش، هفته پیش موفق شد با رسیدن به رتبه نهم دوباره به جدول برگردد و این هفته نیز صعودی سه پله‌ای داشته و به جایگاه ششم رسیده است. اما Super Mario Odyssey تنها نماینده ماریو و نینتندو در جدول فروش این هفته نیست و بازی Mario Kart 8 Deluxe هم این هفته با یک پله صعود، در رتبه هفتم دیده می‌شود.

سه رتبه بعدی جدول هم در اختیار بازی‌هایی هستند که این هفته صعود نسبتا خوبی را تجربه کرده و وارد جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته شده‌اند؛ به طوری که رتبه هشتم در اختیار بازی WWE 2K18 با چهار پله صعود، رتبه نهم در اختیار The Sims 4 با ۹ پله صعود و در نهایت رتبه دهم در اختیار Lego Marvel Super Heroes 2 قرار گرفته که آن هم صعودی پنج پله‌ای داشته است.

در ادامه با جدول فروش انگلستان منتهی به ۹ دسامبر (۱۸ آذر) همراه باشید:

رتبه فعلی رتبه قبلی نام بازی نکته قابل ذکر
۱ ۱ Call of Duty: WWII ششمین هفته متوالی صدرنشینی
۲ ۲ FIFA 18 حفظ جایگاه دومی هفته پیش
۳ ۴↑ Star Wars Battlefront II یک پله صعود
۴ ۶↑ Super Mario Odyssey
۵ ۵ Assassin’s Creed Origins
۶ ۹↑ GTA V صعود سه پله‌ای
۷ ۸↑ Mario Kart 8 Deluxe
۸ ۱۲↑ WWE 2K18 ورود به جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان
۹ ۱۸↑ The Sims 4 ورود به جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان
۱۰ ۱۵↑ Lego Marvel Super Heroes 2 ورود به جدول ۱۰ بازی پرفروش انگلستان

تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *