عنوان Crash Bandicoot’s N. Sane Trilogy برای یک هفته دیگر در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار گرفت. این در حالی است که این هفته شاهد صعود دوباره Grand Theft Auto V هستیم و Splatoon 2 نیز با سقوطی چند پله‌ای به میانه جدول منتقل شد. در ادامه با ما باشید.

همانطور که اشاره شد، طبق داده‌های آماری به دست آمده از میزان فروش بازی‌های رایانه‌ای در بریتانیا، Crash Bandicoot’s N. Sane Trilogy این هفته نیز در پنجمین هفته انتشارش، موفق شد برای سومین بار در صدر جدول فروش هفتگی بریتانیا قرار بگیرد. طبق اظهارات مدیر این شرکت آماری، این عنوان موفق در حال حاضر به عنوان یک بازی انحصاری پلی‌اسیتشن ۴، بیشتر از هر عنوان انحصاری دیگر از این کنسول، موفق به قرار گرفتن در صدر این جدول شده است همچنین این بازی بیشترین صدر نشینی از میان بازی‌های سال ۲۰۱۷ را تا به حال به خودش اختصاص داده است.

در هفته منتهی به ۵ آگوست، می‌بینیم که بازی جهان آزاد راکستار یعنی Grand Theft Auto V نیز یک بار دیگر بعد از اینکه اعلام شد این بازی تا به حال پرفروش‌ترین بازی سال ۲۰۱۷ بوده، با صعودی که داشت موفق به قرار گرفتن در رتبه ۲ این جدول شد. بعد از آن نیز سه تا از بازی‌های بتسدا، به لطف تبلیغات گسترده‌ای که برایشان شد، این هفته هر کدام یک پله صعود داشتند. این هفته عنوان Fallout 4 به رتبه سوم رسید، Doom به جایگاه چهارم دست یافت و Dishonored 2 نیز موفق به قرار گررفتن در رتبه پنجم جدول فروش هفتگی بریتانیا شد. همچنین عنوان Splatoon 2 نیز که سه هفته از انتشارش می‌گذرد، پس از این که در هفته گذشته موفق به کنار زدن Crash Bandicoot’s N. Sane Trilogy  نشد، این هفته با سقوط چند پله‌ای به رتبه ششم رسید.

عنوان Crash Bandicoot تنها در بریتانیا نیست که توانسته خودش را خوب نشان دهد بلکه طبق چیزی که سونی در هفته قبل اعلام کرده بود، این عنوان طی ماه گذشته پرفروش‌ترین بازی در فروشگاه‌ پلی‌استیشن در مناطق اروپا و آمریکای شمالی لقب گرفته بود. همچنین شرکت ناشر این بازی یعنی اکتیویژن نیز درمورد آن عنوان کرد که این بازی توانسته تمامی انتظارات آن‌ها را برآورده کند.

اما به ادامه بررسی جدول فروش هفتگی بریتانیا می‌پردازیم. این هفته Battlefield 1 با رشدی که در فروش خود داشته موفق به قرار گرفتن در رتبه هفتم این جدول شد. این موضوع در حالی است که عنوان Miitopia که انتظار می‌رفت این هفته از جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته جدا شود، تنها با یک پله سقوط نسبت به هفته گذشته، موفق به قرار گرفتن در رده هشتم این جدول شد. در ادامه نیز FIFA 17 پس از قرار گرفتن در رده نهم یک هفته دیگر نیز در جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته باقی ماند. در آخر نیز Tom Clancy’s Rainbow Six Siege با قرار گرفتن در رتبه دهم این جدول، ۱۰ بازی پرفروش هفته بریتانیا را کامل کرد. از عناوینی که این هفته جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته را ترک کردند می‌توان به Rugby League Live 4 و Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands اشاره کرد که همچنان وضعیت ناپایداری در این جدول دارند.

شما در ادامه می‌توانید لیست ۱۰ بازی پرفروش این هفته بریتانیا را مشاهده کنید و همچنین لیست پرفروش‌ترین بازی‌های هر کنسول را نیز که برای شما آمده کرده‌ایم، به‌صورت جداگانه ببینید. لازم به یادآوری است که نتایج به دست آمده از این جدول صرفاً بر اساس میزان فروش بازی‌های فیزیکی است و میزان فروش دیجیتالی آن‌ها در نظر گرفته نشده است، بنابراین این آمار،‌ فروش کلی بازی‌های بریتانیا را نشان نمی‌دهد.

۱۰ بازی پرفروش این هفته بریتانیا:

  1. Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
  2. Grand Theft Auto V
  3. Fallout 4
  4. Doom
  5. Dishonored 2
  6. Splatoon 2
  7. Battlefield 1
  8. Miitopia
  9. FIFA 17
  10. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege

۴۰ بازی پرفروش این هفته در بریتانیا:

۳۰ بازی پرفروش این هفته رایانه‌های شخصی در بریتانیا:

۲۰ بازی پرفروش این هفته ایکس‌باکس وان در بریتانیا:

۲۰ بازی پرفروش این هفته پلی‌استیشن ۴ در بریتانیا:

۱۴ بازی پرفروش این هفته نینتندو سوییچ در بریتانیا:

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *