براساس زمان‌بندی، بزرگ‌ترین آپدیت ویندوز ۱۰ در اوایل سال ۲۰۱۷ برای عموم کاربران عرضه می‌شود. به گفتهمایکروسافت این به‌روزرسانی که با نام Creators Updatee شناخته می‌شود، با چندین قابلیت و بهبود همراه خواهد بود. درحالی‌که انتظار انتشار به‌روزرسانی برای افراد Insiderr را نداریم ولی مایکروسافت قبل از عرضه عمومی این به‌روزرسانی در ماه مارس ویژگی‌های جدیدی را برای آزمایش در اختیار این افراد قرار خواهد داد.

ویژگی‌های جدید در آپدیت ویندوز ۱۰

در میان این ویژگی‌های جدید یکی از آن‌ها امکان پوشه‌بندی برنامه در منو استارت است. همانند ویندوز موبایل کاربران می‌توانند برنامه‌های خود را در منو استارت پوشه‌بندی و با کلیک کردن به آن‌ها دسترسی پیدا کنند. مایکروسافت با اولین آپدیت ویندوز موبایل ۸.۱ قابلیت ترکیب کاشی‌ها در یک پوشه را معرفی کرد. حال بعد از دوسال به‌نظر می‌رسد که این شرکت خواهان افزودن این قابلیت به ویندوز ۱۰ برای سیستم‌های رومیزی است.

بیلد جدید ویندوز ۱۰ که در روز کریسمس فاش شده، آزمایش ویژگی‌های جدید برای به‌روزرسانی Creators را توسط مایکروسافت ثابت می‌کند. عملکرد این ویژگی شبیه به ویندوز موبایل است.

 آپدیت ویندوز ۱۰

آپدیت ویندوز ۱۰

ویندوز ۱۰ با شماره بیلد ۱۴۹۹۷ ویژگی‌های زیادی مانند پشتیبانی از تم، اتصال تب‌ها به مرورگر Edge، کاهش نور آبی نمایشگر و منو تنظیمات جدید را شامل می‌شود. درحالی‌که نصب نسخه غیر رسمی به کاربران توصیه نمی‌شود ولی فاش شدن این اطلاعات نشان از تغییرات بزرگ ویندوز ۱۰ در سال ۲۰۱۷ دارد. Dona Sarker برای عدم ارایه به‌روزرسانی در این هفته می‌گوید:

ما به گزینه‌های حال‌ حاضر علاقه نداریم و نمی‌خواهیم کاربران را طی تعطیلات در موقعیت بدی قرار دهیم.

برای نصب این نسخه آزمایشی باید تا هفته اول ژانویه صبر و تا اتمام تعطیلات از نسخه ۱۴۹۸۶ استفاده کنید.

منبع آی تی رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *