از زمانی که شخصیت جروم با بازی کامرون مانهن در سریال «Gotham» ظاهر شد، به وضوح تبدیل به نسخه تلویزیونی شخصیت محبوب و شگفت انگیز جوکر شد، با وجود اینکه تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال گفته اند که در واقع این شخصیت شبیه جوکر نیست، با این حال، همچنان جروم باعث لبخند بر روی صورت مردم می شود. با وجود اینکه مرگ این شخصیت را در سریال شاهد بودیم، این شخصیت در قسمت آخر نیمه اول فصل چهارم دوباره به سریال بازگشت، و اکنون در نیمه دوم فصل چهارم این مجموعه نه تنها شاهد حضور بیشتر شخصیت جروم هستیم، بلکه ویژگی های واضح تری از جوکر را همچنان می توانیم در این شخصیت ببینیم.

دیوید مازوز اخیراً نظر خود را در مورد، ورود ناگهانی جوکر به این سریال بیان کرده است. او در پادکست «Mutuals» گفته است:

شخصیت جروم همانند جوکر نیست، این همه ی چیزی که من می گویم. او قطعاً از شخصیت جوکر الهام گرفته و این روشی است که جوکر وارد سریال می شود و یکی از زیباترین چیزهایی است که تا اکنون برای سریال «Gotham» رخ داده.

با وجود اینکه، خلاصه و عنوان هیچ یک از قسمت ها منتشر نشده، اولین قسمت جدید این سریال پنج شنبه، 1 مارس، از شبکه فاکس پخش خواهد شد.

در فصل چهارم سریال «Gotham» بن مکنزی در نقش کاراگاه جیم گوردون، دانل لوگ در نقش هاروی بولاک، دیوید مازوز در نقش بروس وین، مورنا باکرین در نقش لزلی تامپکینز، شان پرتوی در نقش آلفرد، رابین لرد تیلور در نقش « Penguin »، ارین ریچاردز در نقش باربارا کین، کمرن بیکوندووا در نقش سلینا کایل یا « Catwoman» آینده داستان، کوری مایکل اسمیت در نقش ادوارد نیگما یا « Riddler»، جسیکا لوکاس در نقش تابیتا گالاوان، کریس چاک در نقش لوشس فاکس، درو پاول در نقش بوچ گیلزن یا « Solomon Grundy»، الکساندر صدیق در نقش رأس الغول و کریستال رید در نقش سوفیا فالکون به ایفای نقش خواهند پرداخت.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *