با Nick، Pastor Jerome و Mary شخصیت‌های عنوان Far Cry 5 بیشتر آشنا شوید.

روز گذشته یوبی‌سافت عنوان Far Cry 5 را با انتشار تریلری بصورت رسمی معرفی نمود، همچنین تعدادی تریلر از شخصیت‌های بازی منتشر کرد که می‌توانید آن‌ها را نیز درگیمفا مشاهده کنید. با اینکه چهار تریلر منتشر شده هرکدام شخصیت‌های بازی را نمایش می‌دهند؛ اما هیچکدام جزئیاتی از آن‌ها را به اشتراک نمی‌گذارند. اما هم‌اکنون در وب‌سایت رسمی بازی اطلاعاتی منتشر شده است.

در Far Cry 5 شما با فرقه‌ای متعصب، افراطی و مجهز تحت عنوان The Project مواجه خواهید شد. آن‌ها دیوانه هستند، و مهمتر اینکه آن‌ها کنترل شهر Hope County واقع در ایالت مونتانا – جایی که داستان در آن روایت می‌شود – را بدست گرفته‌اند. نکته حائز اهمیت این است که شما مجبور نیستید به تنهایی با آن‌ها روبرو شوید! در Hope County مردم خوبی وجود دارند، کسانی که جذب فرقه Project نشده‌اند و مانند شما بدنبال از بین بردن آن‌ هستند. و زمانی که شما نشان می‌دهید که مقاومت در برابر فرقه ممکن است، برخی از آن‌ها بواسطه قابلیت Guns for Hire در جبهه نبرد با شما متحد می‌شوند.

برخلاف نسخه‌های پیشین، قابلیت Guns for Hire در این نسخه به شما امکان تعویض و جایگزینی مزدوران و شورشی‌ها را نخواهد داد – آن‌ها عضوی از جامعه هستند و هرکدام دارای هویت و مهارت‌های خاصی می‌باشند. شما نیز می‌توانید در آن‌واحد سه کاراکتر را جهت پشتیبانی در میادین نبرد علیه جنبش Eden’s Gate با خود همراه کنید. برای اینکه متوجه شوید درطول بازی قادر به همراهی توسط چه کسانی هستید، یوبی‌سافت اطلاعاتی اجمالی از سه کاراکتری که تاکنون معرفی شده‌اند را منتشر کرده است.

The Pastor, Jerome Jeffries

Jerome بیش از ۱۵ سال کشیش شهر Hope County بوده است، او یکی از اولین نفراتی بود که به جنبش Eden’s Gate در فرقه Project و به رهبری Joseph Seed پیوست. داستان پیوستن Jerome به جنبش قبل از خروج Joseph Seed از مسیر اصلی، و تلاش وی برای بازگردانی جنبش به هدف اولیه آن باز می‌گردد – پیش از تصرف شهر توسط جنبش Eden’s Gate. پس از آن Jerome نه تنها کلیسای خود را از دست می‌دهد، بلکه مورد ضرب و شتم قرار گرفت و در جنگل رها شد تا بمیرد. او توانست از این قضیه جان سالم بدر ببرد، و از آن پس با خود عهد بست که از مردم شهر در برابر Project محافظت نماید. او بعنوان یکی از کهنه سربازان جنگ خلیج‌فارس (نبرد بین عراق و ایالات متحده که در سال‌های ۱۹۹۰ – ۱۹۹۱ در منطقه خلیج‌فارس اتفاق افتاده است) تجربه کافی جهت هدایت شهر Hope County برای رهایی از این وضعیت را دارا است.

Mary May Fairgrave

شخصی که تمام عمر خود را در Hope County گذرانده، Mary May در گذشته صاحب و مدیر رستوران خانوادگی‌اش بنام The Spread Eagle بوده است. پس از مرگ والدین وی و ورشکستگی، بانک رستوران او را توقیف می‌کند – هرچند جنبش Eden’s Gate در ادامه رستوران را جهت منافع خود تصاحب می‌کند! مشاهده اینکه Project حق طبیعی وی را از آن خود کرده، باعث می‌شود تا Mary May تحت هر شرایطی خود را آماده باز پس‌گیری The Spread Eagle و Hope County کند.

Nick Rye

Nick در خانواده‌ای متولد شد که همه خلبان ارتش بوده‌اند، و تصمیم او جهت عدم پیوستن به ارتش شکاف بزرگی بین Nick و پدرش ایجاد کرد. در عوض او میراث خانوادگی خود را به طریقی دیگر و بوسیله خلبانی هواپیما‌های سم‌پاشی حفظ نمود و زندگی خود را بهمراه همسرش Kim آغاز کرد. اما اخیرا Eden’s Gate بوسلیه رفتارهای خشونت‌آمیز خود جهت خرید حق امتیاز کسب و کار سم‌پاشی وی شرایط زندگی را برای او سخت کرده‌ است. همچنین بواسطه موقعیتی که در Hope County پیش‌آمده، بنظر می‌رسد آوای نبرد (بدلیل شغل خانوادگی‌اش) بالاخره به پشت درب‌های خانه Nick رسیده است، و او اینبار به این آوا پاسخ خواهد داد!

یوبی‌سافت اعلام کرد علاوه براین سه کاراکتر، شخصیت‌های بیشتری در بازی وجود دارند که در آینده معرفی خواهند شد. مجموع تعداد شخصیت‌های موجود نیز فعلا مشخص نشده!

عنوان Far Cry 5 قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه ۲۰۱۸ (۸ اسفند ۱۳۹۶) برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان منتشر شود. همچنین می‌توانید امتیاز پیش‌خرید و جزئیات نسخه‌های درنظر گرفته شده برای این عنوان را از طریق لینک موجود مشاهده نمائید. اطلاعاتی نیز از پروتاگونیست بازی و جزئیات شخصی‎‌سازی آن منتشر شده که می‌توانید در گیمفا مطالعه کنید.

گیمفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *