یک سال پیش همین موقع‌ها بود که بازی اندروید و آیفون Pokemon GO توسط استودیو نیانتیک لبز (Niantic Labs) ساخته و منتشر شد. پیرو فرا رسیدن سالگرد انتشار بازی، استودیوی سازنده، قابلیت‌های متفاوتی را به بازی Pokemon GO اضافه کرده است که از میان آنها می‌توان به امکان گرفتن نسخه‌ی ویژه‌ای از پوکمون پیکاچو (Pikachu) از هم‌اکنون تا تاریخ ۲۴ ژوئیه (۲ مردادماه) اشاره کرد.

علاوه بر این، به مناسبت سالگرد انتشار، فروشگاه داخل بازی آیتم‌ جدیدی به نام جعبه‌ی سالگرد (Anniversary Box) را پیشنهاد می‌دهد. این جعبه شامل ماشین‌های جوجه‌کشی (Incubators)، حداکثر احیا (Max Revives)، توپ‌های فوق‌العاده (Ultra Balls) و یک Raid Pass خواهد بود. همچنین این جعبه برای مدت زمان محدودی با تخفیف قیمت در دسترس علاقه‌مندان است.

برای اولین بار نیست که بازی Pokemon Go پیکاچویی ویژه را ارائه می‌دهد. در ماه دسامبر سال گذشته، شما می‌توانستید پیکاچو با کلاه بابانوئل را نیز به‌دست آورید و آن پیکاچو حتی قابلیت رشد و نمو به یک رایچو (Raichu) با کلاه بابانوئل را نیز داشت. البته این موضوع هنوز مشخص نیست که آیا شما می‌توانید اش پیکاچوی خود را به یک رایچو با همان کلاه معروف تبدیل کنید یا خیر.

از دیگر اخبار منتشر شده پیرامون بازی موبایل Pokemon Go می‌توان به گزارش درآمد ۱.۲ میلیارد دلاری این بازی و بیش از ۷۵۲ میلیون بار دانلود شدن آن اشاره کرد.

بزرگترین آپدیت بازی Pokemon GO تاکنون، در تاریخ ۱۹ ماه ژوئن (۲۹ خردادماه) رونمایی شد و از برخی خصوصیات این بروزرسانی می‌توان به قابلیت Raid Battles و ویژگی‌‌های جدید بخش باشگاه (Gym) اشاره کرد. بروزرسانی جدیدی هم با هدف رفع باگ‌های بازی ساخته و منتشر شد. علاوه بر آن، آپدیت دیگری به‌جهت جلوگیری از تقلب در بازی نیز، در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه کدام یک از ویژگی‌های مبارزات بازیکن علیه بازیکن (PvP) یا بخش معاملات زودتر در راه خواهند بود، استودیو نیانتیک در جریان رویداد E3 2017 در این رابطه چنین گفته بود:

قطعا به دنبال این موضوع هستیم. ما تیم کوچکی هستیم که در یک بازه‌ی زمانی فقط می‌توانیم روی یک مورد کار کنیم. چه هرکدام از بخش‌های اشاره‌شده مورد بعدی ما برای انتشار باشد و چه نباشد، ما هنوز واقعا نمی‌توانیم در موردش صحبت کنیم.

zoomg

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *