جزئیات مینی‌سریال فمنیسم‌محور مونیکا بلوچی منتشر شد

مونیکا بلوچی به عنوان بازیگر اصلی مینی‌سریالی جدید که درباره زندگی «تینا مودوتی» است انتخاب شد. این سریال قرار است توسط کارگردان مشهور ایتالیایی یعنی ادواردو دآنجلس کارگردانی شود. لوکیشن‌های فیلمبرداری این اثر شهر لس آنجلس آمریکا و کشورهای ایتالیا و مکزیک خواهند بود. مونیکا بلوچی که سابقه حضور در تعدادی از جنجال‌برانگیزترین فیلم‌های تاریخ سینما را دارد در مصاحبه جدید خود اعلام کرد که سال‌ها منتظر ایفای چنین نقشی بوده است و حالا فرصت مناسبی برای به تصویر کشیدن زندگی تینا مودوتی فراهم شده است.

مودوتی یک شهروند ایتالیایی بود که در سال 1913 به ایالات متحده مهاجرت کرد و دوره‌ای کوتاه  در فیلم‌های صامت هالیوود به ایفای نقش پرداخت. این شخص در دهه 30 میلادی تبدیل به یکی از مدل‌های مشهور هالیوود گردید و به خاطر افکار فمنیستی‌اش مورد انتقادات شدید قرار گرفت و حامیان بسیاری نیز پیدا کرد. او بعد از تلاش‌های بسیار به گروهی فمنیست در مکزیک پیوست و با عکاسی در این زمینه، بستری نوین برای اعتراض به وضعیت زنان در اوایل قرن بیستم مهیا نمود.

مینی‌سریالی که صحبتش را می‌کنیم قرار است تحت عنوان Radical Eye تولید شود و فیلمنامه‌اش برای تبدیل شدن به شش اپیزود آماده شده است. زبان اصلی سریال انگلیسی خواهد بود و گفته شده در بخش‌هایی از آن زبان‌های ایتالیایی و اسپانیایی نیز استفاده خواهد شد. در حال حاضر تاریخ پخش این مینی سریال اعلام نشده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *