به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از wccftech، بزودی نسخه بتا محدود عنوان Call of Duty: WWII در دسترس قرار می‌گیرد و بازیکنان از سرتاسر جهان می‌توانند به تجربه این عنوان بپردازند با این وجود هنوز اطلاعات زیادی در مورد جزییات این نسخه نداریم. به همین دلیل ساعاتی پیش آقای مایکل کندری (Michael Condrey) رییس استدیو Sledgehammer Game (سازنده بازی) اطلاعات بیشتری از جزییات کار توسعه‌دهندگان در اختیار ما قرار داد.

وی همچنین به برخی از سوالات طرفداران Call of Duty: WWII پاسخ داد و تاکید که در بخش چندنفره امکان بازی در بین ملت‌های متفاوتی خواهید داشت. البته به این مورد قبلا در تریلر نسخه بتا نیز اشاره شده بود.

بله، جنگ جهانی دوم یک درگیری جهانی بود و در هر سمت جبهه، چند ملت قرار گرفته بود. در حال حاضر بیشتر توجه ما به جبهه‌های اروپایی و ملت‌هایی که می‌توان در جبهه آنها مبارزه کرد، معطوف شده است.”

در ادامه نیز به این نکته اشاره کرد که طبق معمول تیم‌های متفقین و متحدین از هم جدا هستند و امکان حضور آنها بطور مشترک در کنار یکدیگر وجود ندارد.

بله، همیشه متحدین در کنار متحدین و متفقین در کنار متفقین مبارزه کرده‌اند. شما هیچ‌گاه نمی‌توانید آن دو را در یک تیم داشته باشید.”

روز گذشته نیز استدیو Sledgehammer Game از جزییات مورد انتظار در نسخه بتا محدود رونمایی کرد:

نقشه: حداقل سه نقشه در بازی وجود خواهد داشت که عبارت از Pointe Du Hoc، Ardennes و Gibraltar هستند.

مُد جنگیOperation Breakout

مُد: پرطرفدارین مدها که عبارتند از: Team Deathmatch،  Domination و Hardpoint.

سیستم پیشرفت: بازیکن از درجه یک شروع به بازی می‌کند و با هر ارتقا درجه، سلاح‌ها و تجهیزات بیشتری در دسترس قرار می‌گیرد.

و البته این استدیو تایید کرد که بخش‌های Loot، Supply Drop، Esports و نقشه‌ها و مُدهای بیشتر در این نسخه وجود نخواهند داشت و برای تجربه آنها باید تا انتشار نسخه رسمی بازی صبر کرد.

عنوان Call of Duty: WWII در اواخر همین سال میلادی برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.

……

دانلود ویدئو

پردیس گیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *