جزییات جدید همراه با تریلری از بازی Detroit: Become Human

در جریان مراسم PSX 2017 سازندگان بازی Detroit: Become Human تریلری از گیم‌پلی این عنوان را به همراه اطلاعات دیگری منتشر کردند.

بازی Detroit: Become Human از همان سال 2015 که برای اولین بار معرفی شد، طرفداران زیادی را با خود همراه کرده و انتظارات زیادی نیز از این عنوان داستان محور و استودیوی سازنده آن می‌رود. به نظر می‌رسد که به تاریخ انتشار این عنوان نزدیک شده‌ایم چراکه تریلر گیم‌پلی این عنوان در غرفه مخصوص این بازی نیز برای عموم قابل اجرا و تجربه خواهد بود.

در تریلر منتشر شده شاهد پیچیدگی داستان و احساسات شخصیت‌های مختلف و به خصوص ربات‌ها هستیم. اینکه به چه شکل در داستان پیشروی می‌کنید، به عهده خودتان است و می‌توانید باید با توجه به مدارک موجود، حالت‌های جدیدی برای پیشروی آزاد کنید.

فارق از تریلر، سازندگان بازی Detroit: Become Human اعلام کرده‌اند که به اواخر مراحل ساخت نزدیک شده‌اند و داستان این عنوان بیش از 2000 صفحه را اشغال کرده است. علاوه‌بر این، هزاران مکالمه و دیالوگ میان شخصیت‌ها و بخش‌های مختلف بازی پراکنده شده‌اند که به هیچ وجه با یک بار بازی کردن نمی‌توان، آن‌ها را شنید و تجربه کرد. Detroit: Become Human به گفته‌ استودیوی سازنده پرشاخه‌ترین و گسترده‌ترین داستان سرایی بوده که تا به حال در استودیوی کوانتیک دریم ساخته شده و سعی شده است تا داستان این اثر، احساسات بازیکنان را تحت تاثیر قرار دهد.

ناگفته نماند که بازی Detroit: Become Human در بهار سال 2018 به صورت انحصری برای کنسول پلی استیشن 4 شرکت سونی منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید تریلر گیم‌پلی منتشر شده از این بازی را تماشا کنید:


دانلود تریلر با کیفیت 720p

دانلود تریلر با کیفیت 480p

 

تانی کال

برگرفته از Dualshockers

گیم شات

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *