جشنواره فیلم فجر؛ معرفی فیلم شعله ور

حمید نعمت‌الله فعالیت‌های هنری‌اش را با فیلم ضیافت، به عنوان دستیار کارگردان آغاز کرد و پس از کسب تجربه از حضور در کنار مسعود کیمیایی، نهایتا در سال ۱۳۸۲ اولین فیلم خود یعنی فیلم سینمایی بوتیک را کارگردانی کرد. پس از وقفه‌ای حدودا ۶ ساله، فیلم سینمایی بی‌پولی با کارگردانی او اکران و در همین سال سریال وضعیت سفید از شبکه سه سیما پخش شد. باز‌گشت حمید نعمت‌الله به کارگردانی و نویسندگی فیلم‌های سینمایی به سال ۱۳۹۲ و فیلم آرایش غلیظ باز‌می‌گردد. هیئت داوران جشنواره سی و دوم فیلم فجر جایزه ویژه خود را به این فیلم که در بخش‌های مختلفی همچون بهترین بازیگر نقش اول مرد و بهترین موسیقی نامزد دریافت جایزه شده بود، اهدا کردند. سال ۱۳۹۴ یکی از بر‌ترین آثار کارنامه کاری حمید نعمت‌الله و لیلا حاتمی یعنی فیلم ایرانی رگ خواب اکران شد. به‌واسطه این فیلم نه‌تنها جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره‌های فجر و منتقدان و نویسندگان ایران به لیلا حاتمی اهدا شد، بلکه حمید نعمت‌الله جایزه‌های بهترین فیلم و بهترین کارگردان را از جشن منتقدان و نویسندگان ایران دریافت کرد. فیلم سینمایی شعله‌ور جدید‌ترین ساخته حمید نعمت‌الله است که در جشنواره سی و ششم فیلم فجر پذیرفته شده است.

داستان فیلم سینمایی شعله‌ور به شرح زیر است:

فیلم سینمایی شعله ور درباره‌ی کسی است که تمام سعی خود را می‌کند که زندگی بی دغدغه‌ای داشته باشد اما تنش‌های روحی،‌ خانوادگی و محیطی او را در محاصره قرار می‌دهند.

لیست بازیگران، عوامل و تصاویر فیلم سینمایی شعله‌ور در زیر قابل مشاهده است:

بازیگران: امین حیایی، دارا حیایی، زری خوشکام، پانته‌آ مهدی‌نیا

سایر عوامل: محمدرضا شفیعی (تهیه‌کننده)، محمدرضا شفیعی (مدیر تولید)، سعید بیات (دستیار کارگردان)، حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست (نویسندگان)، روزبه رایگا (مدیر فیلم‌برداری)، مهرداد میرکیانی (طراح گریم)، محمدرضا شجاعی (طراح صحنه)، علی‌ عدالت‌دوست (صدا‌بردار)، امیرحسین شجاعی (عکاس)

تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *