جشنواره فیلم فجر؛ معرفی فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

جدیدترین فیلم هومن سیدی با نام «مغز‌های کوچک زنگ زده» در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر اکران خواهد شد. این فیلم که در ژانر درام ساخته شده است، روایت‌گر مغزهایی است که زنگ زده‌اند. سیدی که پیش از این کارگردانی فیلم‌هایی چون سیزده و خشم و هیاهو را بر عهده داشته است، علاوه بر کارگردانی «مغزهای کوچک زنگ زده» وظیفه نویسندگی این فیلم را نیز برعهده داشته است. نکته‌ی جالب در رابطه با تیم بازیگری این فیلم این است که تعدادی از بازیگران فیلم از میان هنرجویان کلاس‌های بازیگری هومن سیدی و تعدادی از آن ها از میان ۱۵ هزار کلیپ ارسالی انتخاب شده‌اند. چندی پیش نیز قطعه‌ی موسیقی این فیلم با نام «مغزهای کوچک زنگ زده» به همراه موزیک ویدیویی با صدای رضا کولغانی منتشر شد. این فیلم در روز سه‌شنبه، ۱۷ بهمن ساعت ۱۴ اکران خود را آغاز خواهد کرد.

در زیر نیز می‌توانید تیزر، تصاویر و اطلاعات بیشتری در رابطه با این فیلم ببینید و بخوانید.


بازیگران: نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی، نازنین بیاتی، سید فرید سجادی حسینی، مرجان اتفاقیان، نوید پورفرج، لادن ژاوه وند، مهیار راحت طلب، مهرداد بهاالدینی.

سایر عوامل: نویسنده و کارگردان: هومن سیدی، تهیه کننده: سعید سعدی، دستیار کارگردان: میثم بیدقی، خواننده تیتراژ: رضا کولغانی، مدیر فیلم‌برداری: پیمان شادمان‌فر و آهنگ‌ساز: بامداد افشار.

تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *