جشنواره فیلم فجر؛ معرفی فیلم به وقت شام

به وقت شام، جدیدترین ساخته ابراهیم حاتمی کیا بوده که قرار است در سی و ششمین دوره جشنواره فیلم فجر اکران شود. حاتمی کیا یکی از برجسته‌ترین کارگردانان حال حاضر سینمای ایران است که از سال ۱۳۵۹ تا به امروز در زمینه‌های کارگردانی، نویسندگی، تدوین و بازیگری مشغول فعالیت است. او که آثار فاخری همچون بادیگارد، به رنگ ارغوان، آژانس شیشه‌ای، از کرخه تا راین و… را در رزومه هنری خود دارد، این بار با فیلمی فراتر از مرزهای جغرافیایی ایران به جشنواره فیلم فجر آمده است. این فیلم که با سرمایه گذاری سازمان هنری رسانه‌ای اوج ساخته شده، فیلمبرداری خود را در ماه خرداد آغاز کرده و بیشتر صحنه‌های آن در لوکیشن‌های نظامی مانند فرودگاه‌های نظامی تهران، شهرک سینمایی دفاع مقدس، پایگاه هوایی شیراز و… فیلمبرداری شده است. این فیلم با بازی بابک حمیدیان، هادی حجازی‌فر و جمعی از بازیگران سوری و لبنانی، روایتگر دو خلبان ایرانی است که قصد دارند تعدادی از مردم شهر تدمر را از محاصره داعش نجات دهند. در ادامه می‌توانید خلاصه، عوامل و تصاویری از این اثر را مشاهده کنید.

سازندگان به وقت شام در خلاصه داستانی آن گفته‌اند:

روایتگر داستان هواپیمای کمکی از ایران به سوریه است که برای نشستن در فرودگاه دمشق دچار مشکلاتی می شود.

بازیگران این فیلم: بابک حمیدیان و هادی حجازی‌فر، بازیگران خارجی این اثر: خالدالسید، بیار داغر، منذر زین الدین، جوزیف سلامه، رامی عطاالله، لیث مفتی، علی سکر، محمد شعبان، سامر خلیلی

سایر عوامل: نویسنده و کارگردان: ابراهیم حاتمی‌کیا، فیلمبرداری: مهدی جعفری، تدوین: مهرداد خوشبخت، موسیقی: کارن همایون‌فر، سرمایه گذار: سازمان هنری رسانه ای اوج، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، صدابرداری: طاهرپیشوایی، مدیر تولید: عبدالله شهباززاده، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح لباس: نازی پرتوزاده، مدیرنامه ریزی و دستیار اول: علیرضا صالحی، بازیگردان: امیرشهاب اسماعیلی، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، جلوه های بصری: سید هادی اسلامی، جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، عکس: اسماعیل حاتمی کیا.

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *