از «جف بریجز» در مراسم گلدن گلوب 2019 تقدیر می‌شود

انجمن خبرنگاران خارجی هالیوود (HFPA) دوشنبه اعلام کرد که «جف بریجز» در هفتاد و ششمین مراسم گلدن گلوب جایزه‌ی افتخاری «سیسیل بی. دمیل» را دریافت می‌کند. «مهر تاتنا» رئیس HFPA در بیانیه‌ای گفت: «مجموعه آثار ستاره‌ی فیلم «لبوفسکی بزرگ» (Big Lebowski) در ژانرهای مخلتف با مخاطبین سراسر دنیا در طول شش دهه ارتباط برقرار کرد. ما از دوران درخشان بازیگری و فعالیت‌های نوع‌دوستانه‌ی «دود» (Dude) در مراسم اهدای جوایز گلدن گلوب آینده تجلیل خواهیم کرد.»

بریجز به خاطر بازی در «استارمن»، «شاه ماهیگیر» (The Fisher King)، «رقیب» (The Contender)، و «اگر سنگ از آسمان ببارد» (Hell or High Water) نامزدی گلدن گلوب را دریافت کرده و به خاطر بازی در فیلم «دل دیوانه» (Crazy Heart) در سال ۲۰۰۹ این جایزه را تصاحب کرده بود. وی همچنین پنج نامزدی از صنف بازیگران آمریکا (SAG) و هفت نامزدی اسکار را در کارنامه دارد و به خاطر نقشی که در «دل دیوانه» بازی کرد از آن‌ها جوایزی کسب کرده است.

«جورج کلونی»، «رابرت دنیرو»، «آدری هپبورن»، «هریسون فورد»، «جودی فاستر»، «سوفیا لورن»، «سیدنی پواتیه»، «دنزل واشینگتن»، «رابین ویلیامز» و «اپرا وینفری» دیگر دریافت کنندگان «سیسیل بی. دمیل» در سال‌های گذشته‌اند.

بریجز اخیراً در فیلم «گرفتاری در ال رویال» (Bad Times at the El Royale) برای فاکس قرن بیستم جلوی دوربین رفته و در مستند «زندگی در گذشته‌ی آینده» (Living in the Future’s Past) حضور پیدا کرده است.

هفتاد و ششمین مراسم گلدن گلوب ۶ ژانویه با اجرای «اندی سمبرگ» و «سندرا او» از شبکه‌ی NBC روی ایر می‌رود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *