خانه ورزش اخبار ورزش جلالی: وقتی شهری هتل ندارد چطور میزبانی‌اش تأیید می‌شود؟

جلالی: وقتی شهری هتل ندارد چطور میزبانی‌اش تأیید می‌شود؟

0

به نقل از فارس، مجید جلالی، در خصوص مسائلی که برای سفر این تیم و اسکان پیکانی‌ها در شهر جم به وجود آمد، گفت: همیشه برای میزبانی باید شرایطی وجود داشته باشد که تیم‌های میهمان در شرایط برابر بازی کنند. وقتی شهری هتل ندارد چطور میزبانی این شهر برای لیگ برتر تائید می‌شود؟ در شهر جم تنها یک میهمانسرا وجود دارد که آنجا را هم می‌گویند نمی‌توانند به ما بدهند و باید به یک شهر دیگر برویم. این در حالی است که هوای استان بوشهر در این وقت از سال ۵۵ درجه بالای صفر است و ما باید یک مسیر یک ساعته را از شهری دیگر به جم برویم. مگر ممکن است در این شرایط آب و هوایی و ۲ ساعت قبل از شروع مسابقه شما تیم‌تان را یک ساعت در اتوبوس نگه دارید؟

وی ادامه داد: سازمان لیگ باید حتما برای تائید شهرهای میزبان یک مؤلفه‌هایی در نظر بگیرد تا تیم میزبان را تائید کند. هر تیمی ممکن است به جای ما بود دچار این مشکلات می‌شد. حالا اگر در فصل پاییز یا زمستان تیمی بخواهد اینگونه به شهر جم برود، خیلی مشکلی پیش نیاید اما در گرمای سوزان تابستان آن هم در استان بوشهر چنین کاری عملا غیرممکن است. من حتی به مسئولان باشگاه اعلام کردم که اگر در شهر جم به ما اسکان ندادند به این شهر نمی‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان خاطرنشان کرد: سازمان لیگ باید به این درخواست ما جواب دهد. اگر حرف ما منطقی است که سازمان لیگ در این مورد تصمیم‌گیری کند. نمی‌شود که شما تیم‌تان را یک ساعت در گرمای فوق‌العاده بوشهر در اتوبوس نگه دارید. آیا این شرایط عادلانه است؟ سازمان لیگ علاوه بر برگزاری بازی‌ها باید از تیم‌ها حفاظت و حراست کند. اگر حرف ما غیرمنطقی است که ما را متقاعد کنند و اگر حرف ما منطقی بود انتقاد ما را گوش دهند.

جلالی تصریح کرد: از همان زمانی که قرعه‌کشی لیگ برتر انجام شد، به سرپرست تیم‌مان گفتم که در شهر جم که هتل نیست، میهمانسرا را بگیرند و از همان زمان اقداماتی هم انجام شد اما شب گذشته به ما اعلام کردند که میهمانسرا را هم نمی‌توانند به ما بدهند.

وی در پایان افزود: درخواست ما از سازمان لیگ این است که یا محل بازی را به شهر بوشهر تغییر دهند و یا اینکه روز بازی را عوض کنند تا در شهر جم بتوانیم به میدان برویم چرا که اسکان ما باید در این شهر باشد.

فارس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *