«جورج آر.آر مارتین» نویسنده نامدار مجموعه داستانی «بازی تاج و تخت» که بیشتر برای اقتباس تلویزیونی از شبکه اچ بی او محبوبیت دارد، دونالد ترامپ را با یکی از منفورترین شخصیت‌های این داستان مقایسه کرد. این روزها با نزدیک شدن فصل پخش فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت سخنان و شایعات بسیاری پیرامون این سریال به راه افتاده است و از این رو بازیگران و دست اندر کاران این سریال نیز بسیار برجسته شده‌اند. وقتی فصل اول این سریال برای اولین بار از شبکه اچ بی او پخش شد کسی فکر نمی‌کرد به این درجه از محبوبیت دست یابد که طرفداران برای شروع فصل جدید سریال لحظه‌شماری کنند و هر شایعه یا داستانی از آن را دنبال کنند. اما چیزی که بیشتر از همه توجه همه را به خود جلب کرد سخنان نویسنده مشهور سری داستان‌های بازی تاج و تخت است او در مصاحبه ای با «Esquire» عنوان کرده:

«فکر می‌کنم الان، جافری پادشاه آمریکاست، او درست مانند سن 13 سالگی‌اش در کتاب بی‌منطق و ترش‌رو است.»

بسیار جالب است که شاه جفری منفورترین شخصیتی است که مارتین خلق نموده، او پیش‌تر نیز انتقاداتی در مورد رئیس جمهور آمریکا عنوان کرده بود و گفته بود که دونالد ترامپ شخص مناسبی برای ریاست جمهوری نیست. همچنین جالب است بدانید که «کیت هرینگتون» نیز در اقدامی بسیار شوک بر انگیز عنوان کرده که دونالد ترامپ را به عنوان رئیس جمهور خود نمی‌داند.

[حاوی اسپویلر] در کتاب، جفری باراتیون که نقشش را «جک گلسون» ایفا کرده است، به عنوان بزرگترین پسر پادشاه رابرت باراتیون و ملکه سرسی شناخته می‌شود ولی در واقع او حاصل رابطه‌ای نامشروع ملکه با برادر دوقلویش بوده است. رفتار او مغرورانه و بسیار بچه‌گانه است و در واقع می‌توان گفت یکی از شخصیت‌هایی است که به جز واژه منفور چیز دیگری مناسب آن نیست.

«دیوید بنیوف» و «دی.بی.وایس» کارگردانان این پروژه تلوزیونی هستند، که از پرطرفدارترین سریال‌های تلوزیونی جهان است. اخیراً با منتشر شدن اولین تریلر رسمی این سریال تب دنبال کردن شایعات در مورد آن بسیار گل کرده است. همچنین نفوذ و محبوبیت این هنرمندان باعث شده تا به اظهار نظر در زمینه های سیاسی برای آگاهی طرفدارانشان بپردازند. فرمان مهاجرتی دونالد ترامپ و دیگر تصمیمات موضع گیرانه او اخیراً هنرمندان و دیگر افراد سرشناس آمریکایی را به اعتراض وا داشته است.

30نما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *