خانه ورزش اخبار ورزش جنجال‌های دستیار ویدئویی داوری در بوندسلیگا؛ کلن خواستار تجدید بازی برابر دورتموند

جنجال‌های دستیار ویدئویی داوری در بوندسلیگا؛ کلن خواستار تجدید بازی برابر دورتموند

0

باشگاه کلن که روز گذشته در بوندس لیگا با ۵ گل مغلوب دورتموند شد خواستار تکرار این بازی به دلیل بثمر رسیدن یک گل غیرقانونی شده است.

سوکراتیس پاپاستاتوپولوس، مدافع دورتموند در وقت های تلف شده نیمه اول توانست روی یک ضربه کرنر گلزنی کند اما داور این گل را به دلیل خطا روی دروازه بان کلن مردود اعلام کرد با این حال کمک داور ویدئویی پس از بازبینی صحنه نظر داور را عوض کرد تا این گل پذیرفته شود و دورتموند با برتری دو گله به رختکن برود.

اعضای باشگاه کلن اما اعتقاد دارند داور چند ثانیه پیش از عبور توپ از خط دروازه تشخیص خطا داده بوده و سوت زده و برای همین طبق قوانین گلی بثمر نرسیده و نباید هم از کمک داور ویدئویی استفاده می شده است.

مدیر ورزشی باشگاه کلن با تاکید بر همین نکته عنوان کرده اتفاقی خلاف قانون در این بازی رخ داده و این باشگاه به همین دلیل قصد شکایت دارد و می خواهد این بازی تکرار شود. مدیر اجرایی دورتموند اما عنوان کرده شکایت کردن پس از شکست ۵-۰ نشان می دهد که افراد بازنده های بدی هستند.

کمک داور ویدئویی در دقیقه ۵۹ بازی هم مجبور شد دخالت کند اما این بار به درستی خطای هند بازیکن کلن را در داخل محوطه جریمه تشخیص داد.

دورتموند با این پیروزی به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول بوندس لیگا قرار گرفت.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *