جنجال درباره بلیت‌های جشنواره فیلم فجر

صحبت‌های مدیر پردیس سینمایی آزادی درباره اختصاص سهمیه بلیت‌های جشنواره فیلم فجر به نهادها و ارگان‌ها با انتقاد شدید یکی از مسئولان جشنواره مواجه شده است. رضا سعیدی‌پور گفته بود برای سانس‌های آخر شب چیزی بلیتی برای فروش به مردم باقی نمی‌ماند چون دبیرخانه جشنواره سهمیه را به ارگان‌ها می‌دهد. اما مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر صحبت‌های مدیر سینما آزادی را «دروغ» خوانده است.

در حالی که ابهام‌ها درباره بلیت فروشی جشنواره و اختصاص سهمیه‌های «ویژه» قبل از آغاز پیش‌خرید اینترنتی برای مردم رفع نشد، سعیدی پور روز شنبه به خبرگزاری فارس درباره میزان بلیت‌های ارائه شده در گیشه سینما آزادی برای سی و ششمین جشنواره فیلم فجر گفته بود: «همیشه می‌گویند 20 درصد فروش در گیشه سینما موجود است. معمولا در سانس های سه و چهار (آخر شب) حتی یک بلیت برای گیشه از طرف  ستاد جشنواره به سینما اختصاص نمی‌یابد. علتش هم تقاضای زیاد ارگان‌ها و سازمان‌ها است. به همین دلیل در اکثر سانس‌های شب ما بلیت برای گیشه نداریم.»

او در عین حال امکان دیدن فیلم‌ها برای مردم را امکان پذیر دانسته بود: «اما این نوید را باید بدهم که معمولا افرادی که علاقمند به حضور در جشنواره فیلم فجر هستند و جلوی سینما آزادی می آیند دست‌خالی بیرون نمی‌روند و در سانس فوق العاده می‌توانند فیلم مورد نظر را ببینند یا در کف سالن نمایش فیلم‌ها را دنبال می‌کنند.»

فرجی: چرا چنین حرفی زدید؟

محمدرضا فرجی مدیر امور سینماهای سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در واکنش به حرف‌های مدیر سینما آزادی به ستاد خبری جشنواره گفت: «من در عجب هستم که جناب سعیدی‌پور چرا و چگونه بدون تحقیق چنین حرفی زده است! باتوجه به اینکه ما هنوز هیچ گونه بلیتی از سهم گیشه‌های سینماها را تحویل نداده‌ایم، نمی‌دانم این اطلاعات غلط از کجا به ایشان رسیده است؟ این کذب محض است و اگر بخواهم با تندی پاسخ دهم، می گویم این حرف، دروغی بیش نیست.»

فرجی در ادامه تاکید کرده که در تمامی سانس‌های پردیس آزادی، بلیت‌های مردمی در نظر گرفته شده و گفته است: «من از مدیر پردیس آزادی یک سوال می‌پرسم و انتظار دارم پرسش من را جواب دهد؛ آقای سعیدی‌پور! آیا شما صورتجلسه تحویل بلیت‌های گیشه ما را دیده‌اید که چنین حرفی زده‌اید؟»

تانی کال

آی سینما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *