«جنگ ستارگان» دیگری در راه است، این بار با همکاری نویسنده Luke Cage

لوکاس‌فیلم در حال توسعه‌ی فیلم بلند جدیدی برای «جنگ ستارگان» با همکاری «جی‌.دی‌. دیلارد» نویسنده و کارگردان «تردستی» (Sleight) و «مت اوونز» نویسنده‌ی سریال «لوک کیج» است.

ورایتی گزارش می‌دهد که این پروژه هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارد و اطلاعات بیشتر در مورد شخصیت‌ها، زمان و مکان وقوع داستان، منتشر نشده. علاوه بر این، هنوز مشخص نیست که دیلیارد کارگردان پروژه است و یا اینکه آیا فیلم در سالن‌های سینما اکران می‌شود یا مستقیماً به شبکه‌ی دیزنی+ می‌رود.

در صورتی که این پروژه چراغ سبز بگیرد، اولین بار خواهد بود که یک فیلمساز سیاهپوست برای تولید یک فیلم لایو-اکشن «جنگ ستارگان» انتخاب می‌شود. دیزنی و لوکاس‌فیلم تا این لحظه از ارائه‌ی توضیح در این باره خودداری کرده‌اند.

در بخش فیلم‌های بلند برای اکران در سالن‌های نمایش، «رایان جانسون»‌ کارگردان «جنگ ستارگان: آخرین جدای» (Star Wars: The Last Jedi) در حال توسعه‌ی یک سه‌گانه برای استودیو است، اما او قرار است دنباله‌ی فیلم معمایی اریجینال خودش «چاقوکشی» (Knives Out) را هم برای لاینزگیت تولید کند. افزون بر این، «کوین فایگی» مدیر استودیوی مارول علاقه‌ی زیادی به این چندگانه دارد و قرار است فیلمی برای «جنگ ستارگان» بسازد. «لایتا کالوگریدیس» نویسنده‌ی «جزیره‌ی شاتر» (Shutter Island) نیز بنابر برخی گزارش‌ها در حال اقتباس از بازی ویدیویی محبوب «جنگ ستارگان: شوالیه‌های جمهوری قدیم» (Star Wars: The Old Republic) است. اگرچه دیزنی اعلام کرده است که سه فیلم در دسامبر سال‌های ۲۰۲۲، ۲۰۲۴ و ۲۰۲۶ روی پرده می‌برد، اما تاکنون هیچ پروژه‌ای به صورت رسمی برای این ایام در نظر گرفته نشده‌ است.

در بخش عناوین تلویزیونی، شرایط قطعی‌تر است. «باب ایگر» مدیر عامل دیزنی اوایل ماه فوریه به سهام‌داران شرکت گفته است که اولویت آن‌ها در چند سال آینده برای «جنگ ستارگان» تلویزیون خواهد بود. بنابراین احتمال تولید اسپین‌-آف برای سریال پربیننده‌ی «مندلوری» (The Mandalorian) دیزنی+ که فصل دوم آن اکتبر آینده پخش می‌شود وجود دارد. لوکاس‌فیلم در حال حاضر تولید سریالی با محوریت شخصیت «اوبی-وان»‌ با بازی «یوان مک‌گرگور» را به دنبال جدایی «حسین امینی» از پروژه به سال ۲۰۲۱ موکول کرد. مک‌گرگور در مصاحبه با ورایتی فاش کرد که این تأخیر آنچنان که به نظر می‌رسد مسئله‌ی مهمی نیست. سریال پیش‌درآمد «روگ وان» (Rogue One) با بازی «دیه‌گو لونا» در نقش «کاسیان اندور» نیز قرار است در سال ۲۰۲۱ پخش شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *