«جنیفر لارنس» در فیلم کمدی Don’t Look Up «آدام مک‌کی» بازی می‌کند

«جنیفر لارنس» پس از فیلم‌های «مادر!» و «گنجشک سرخ» فعالیت‌های خود در عرصه‌ی بازیگری را کاهش داد، اما قرار است به زودی با یک فیلم هیجان‌انگیز به سینما بازگردد. نت‌فلیکس اعلام کرده است که امتیاز پخش کمدی «به بالا نگاه نکن» (Don’t Look Up) به کارگردانی «آدام مک‌کی» و بازی لارنس برنده‌ی اسکار را خریداری کرده است. مک‌کی با این فیلم پس از درام‌های اقتصادی و سیاسی «رکود بزرگ» (The Big Short) و «معاون» (Vice) دوباره به کمدی بازگشته است.

لارنس در این فیلم نقش ستاره‌شناس سطح پایینی را بازی می‌کند که کشف می‌کند یک شهاب سنگ غول‌آسا به سمت زمین در حرکت است و آن را نابود خواهد کرد. دانشمندان به سراسر زمین آمریکا سفر می‌کنند تا به مردم در مورد مرگ اجتناب‌ناپذیرشان هشدار دهند، اما آن‌ها به راحتی حرفشان‌ را باور نمی‌کنند. مک‌کی این فیلم را از فیلمنامه‌ی اریجینال خودش کارگردانی می‌کند. منابع نزدیک به پروژه به هالیوود ریپورتر می‌گویند که این فیلم بودجه‌ای ۷۵ میلیون دلاری یا بیشتر خواهد داشت.

مک‌کی در این خصوص می‌گوید: «بسیار خوشحالم که این فیلم را با جنیفر لارنس می‌سازم. او فردی که است که مردم در قرن هفدهم «دینامیت» می‌نامیدند. اینکه نت‌فلیکس این فیلم را به یک کمدی بین‌المللی تبدیل می‌کند انتظارات را از من و همکارانم به شکلی هیجان‌انگیز و انگیزه‌بخش بالا می‌برد.»

پیش‌بینی می‌شود که این فیلم از ماه آوریل آینده آغاز شود و در پایان سال ۲۰۲۰ روی پرده برود. در این صورت، از لارنس علاوه بر «به بالا نگاه نکن» فیلم دیگری را هم تا پایان سال جاری میلادی عرضه می‌شود. او با همکاری «لایلا نوگرباور» کارگردان تحسین‌شده‌ی تئاتر درام بدون عنوان را فیلمبرداری می‌کند. لارنس در این فیلم نقش سربازی را بازی می‌کند که به خانه بازمی‌گردد و از مشکلات روانی رنج می‌برد. «برایان تایری هنری» و «سمیرا وایلی» از دیگران بازیگران این فیلم خواهند بود. این درام تابستان سال ۲۰۱۹ فیلمبرداری شد و استودیوی A24 آن را در یکی از فستیوال‌های پاییز اکران می‌کند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *