«جنیفر کارپنتر» به فصل نهم Dexter بازمی‌گردد

«جنیفر کارپنتر» به فصل جدید سریال «دکستر» (Dexter) بازمی‌گردد. این بازیگر در هشت فصل اول این سریال نقش خواهر «دکستر مورگان» را بازی کرده بود و در اپیزود پایانی که در سال ۲۰۱۳ از شبکه شوتایم پخش شد به قتل رسید.

کارپنتر پیش‌تر در مصاحبه با «هالیوود ریپورتر» پیرامون احتمال بازگشتش به شوخی گفته بود: «فیلمنامه فوق‌العاده‌ای باید باشد که چندین و چند سال پس از امروز ساخته شود. نمی‌دانم ممکن است یا نه چون آدم‌هایی که می‌میرند زنده نمی‌شوند.»

فصل بعدی «دکستر» به گفته «کلاید فیلیپس» نویسنده پروژه فصل نهم نخواهد بود. فیلیپس پیش‌تر در مصاحبه با پادکست «هالیوود ریپورتر» گفته بود: «ما اساساً از ابتدا آغاز می‌کنیم. نمی‌خواهیم که فصل نهم «دکستر» باشد. وقتی این سریال روی ایر برود، ده سال، یا هر مدت دیگری گذشته و [اپیزودهای جدید] بازتاب‌دهنده‌ی این گذر زمان خواهد بود. فرصتی فوق‌العاده است برای نوشتن یک پایان ثانویه. این فرصتی است برای اصلاح آن پایان. اما این دلیل ساخته شدن سریال جدید نیست.»

در فصل جدید که یک مینی‌سریال توصیف شده، دکستر با شخصیت شرور جدیدی با بازی «کلنسی براون» مواجه خواهد شد که شهردار غیررسمی «آیرون لیک» است. تاکنون حضور «جان لیتگو»، «جولیا جونز»، «آلانو میلر»، «جانی سکویا»، «جیمی چانگ»، «اسکار والبرگ»، «جک الکات»، و «مایکل سیریل کریگتن» تأیید شده است.

«مایکل سی. هال» در مصاحبه با «دیلی بیست» در مورد سریال احیا شده «دکستر» گفته بود: «فکر می‌کنم در این مورد، داستانی که روایت شده ارزش این را دارد که به روشی دیگر بازگو شود، و به اندازه‌ی کافی از آن پایان زمان گذشته که جذابیت داشته باشد.»

مینی‌سریال «دکستر» پاییز آینده از شوتایم پخش خواهد شد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *