جوئل کینامن از بازگشتش در فیلم The Suicide Squad خبر داد

ماه فروردین امسال بود که خبری منتشر شد مبنی بر اینکه در فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) شاهد بازگشت جوئل کینامن، بازیگر نقش ریک فلگ، نیز خواهیم بود. با این حال، تاکنون فهرست رسمی بازیگران این فیلم از مجموعه DC (دی سی) منتشر نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کینامن از بازگشتش در قسمت جدید فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) خبر داده است. او به تازگی تصویری را در صفحه شخصی خود در اینستاگراممنتشر کرده که در حال آماده‌سازی برای حضور در این فیلم ابرقهرمانی است. این تصویر اطلاعات زیادی را به اشتراک نمی‌گذارد و تنها کینامن در آن حضور دارد که در حال آموزش تیراندازی است. همچنین این تصویر توسط جیمز گان نیز لایک شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

در فیلم The Suicide Squad قرار است شاهد بازگشت و حضور بازیگران جدیدی چون مارگو رابی، جای کورتنی، وایولا دیویس، جوئل کینامن، ادریس البا، جان سینا، دیوید دستمالچیان و دنیلا ملکیور، باشیم و مراحل استخدام بازیگر برای این فیلم همچنان ادامه دارد. با این حال، اطلاعات زیادی از قسمت جدید فیلم Suicide Squad در دسترس نیست و به نظر می‌رسد که فیلم قرار نیست یک ریبوت کامل برای قسمت اول باشد. جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Suicide Squad را بر عهده دارد و همچنین شاهد بازگشت گان برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) نیز خواهیم بود.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. فیلمبرداری و تولید این فیلم از دنیای DC قرار است در پاییز سال ۲۰۱۹ آغاز شود. علاوه بر حضور در فیلم Suicide Squad، شاهد نقش آفرینی کینامن در فصل چهارم و پنجم سریال House of Cards (خانه پوشالی) بودیم و پس از آن کینامن نقش تاکشی کواچ در فصل اول سریال Altered Carbon (کربن تغییر یافته) را بازی کرد و مدتی پیش نیز در سریال Hanna (هانا) و فیلم The Informer به ایفای نقش پرداخته بود.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *