«جودی فاستر» و «شیلین وودلی» در Prisoner 760 به «بندیکت کامبربچ» ملحق شدند

«جودی فاستر»، «طاهر رحیم» و «شیلین وودلی» در فیلم «زندانی ۷۶۰» (Prisoner 760) به کارگردانی «کوین مک‌دونالد» با «بندیکت کامبربچ» همبازی شدند. استودیوی STX این فیلم را در «بازار فیلم آمریکا» (AFM) به فروش می‌رساند.

این فیلم داستانی واقعی روایت می‌کند در مورد مبارزه برای بقا. «محمد ولد الصلاحی» با بازی رحیم بدون محاکمه و اتهام چندین سال را در زندان سپری می‌کند. او که دست از هر امید شسته، با وکیلی به نام «نانسی هالندر» با بازی فاستر و همکارش «تری دانکن» با بازی وودلی همکاری می‌کند. آن‌ها برای تحقق عدالت باید موانع متعدد عبور کنند. مبارزه‌ی معروف آنان، با شهادت «ستوان استوارت کوچ» با بازی کامبربچ، موجب افشای توطئه‌ای باورنکردنی می‌شود.

«زندانی ۷۶۰» از کتاب خاطرات پرفروش «محمد ولد الصلاحی» تحت عنوان «خاطرات گوانتانامو» اقتباس می‌شود. فیلمبرداری پروژه از ۲ دسامبر در آفریقای جنوبی آغاز خواهد شد. مک‌دونالد فیلمنامه‌ی «مایکل برونر» تهیه‌کننده‌ی سابق برنامه‌ی «۶۰ دقیقه» را کارگردانی می‌کند که تجربه‌ی زیادی در روایت داستان‌های واقعی دارد و در پروژه‌هایی چون «منطقه‌ی سبز» (Green Zone)، «یونایتد ۹۳» (United 93) و «کاپیتان فیلیپس» (Captain Phillips) به عنوان مشاور همکاری کرده است.

کامبربچ در کنار «آدام آکلند» و «لیا کلارک» با کمپانی «سانی‌مارچ» تهیه‌کنندگی فیلم را هم برعهده دارند. بی‌بی‌سی فیلمز، تاپیک استودیو و ۳۰وست سرمایه‌گذاران پروژه خواهند بود. استویدیوی STX امتیاز پخش جهانی فیلم را در اختیار دارد و فیلم را مستقیماً در بریتانیا و ایرلند روی پرده می‌برد.

«جودی فاستر» که جوایز اسکار، گلدن گلوب و بفتا را تصاحب کرده بیشتر به خاطر بازی در فیلم‌های «سکوت بره‌ها» و «تماس» شناخته می‌شود. رحیم نیز با بازی در فیلم «یک فرستاده» به کارگردانی «ژاک اودیار» نامزدی بفتا را دریافت کرده است. وودلی اخیراً با بازی در سریال «دروغ‌های بزرگ کوچک» شبکه‌ی HBO نامزد گلدن گلوب و امی شده و با مجموعه فیلم‌های «دایورجنت» (Divergent) شناخته شده است. کامبربچ هم به خاطر بازی در فیلم «بازی تقلید» (The Imitation Game) نامزدی اسکار را کسب کرده.

رحیم به زودی در «ابلیس» (The Serpent) شبکه‌های بی‌بی‌سی و نت‌فلیکس نقش قاتل زنجیره‌ای «چارلز سبراج» را بازی می‌کند و در حال حاضر مشغول فیلمبرداری «ادی» (The Eddy) به کارگردانی «دیمین شزل» برای نت‌فلیکس است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *