«جورج کلونی» فیلم The Tender Bar را برای آمازون کارگردانی می‌کند

«جورج کلونی» بازیگر برنده‌ی اسکار در حال مذاکره با آمازون است تا فیلمی تاریخی بر اساس داستان «تندر بار» (The Tender Bar) برای آمازون کارگردانی کند. این فیلم که از کتابی به همین نام نوشته‌ی «جی.آر. مورینگر» اقتباس خواهد شد، پیش‌تر در سونی توسعه پیدا می‌کرد و قرار بود «تد ملفی» کارگردان «هویت‌های پنهان» آن را کارگردانی کند.

داستان فیلم در مورد نویسنده‌ای است که در دوران کودکی به دنبال جانشینی برای پدر خودش است، یک دی‌جی اهل نیویورک که پیش از آغاز تکلم فرزند ناپدید شده. پسر پس از آنکه از جستجوی صدای پدرش در رادیو خسته می‌شود، در یک بار به حلقه‌ی «عمو چارلی» و چند بزرگسال دیگر وارد می‌شود. کتاب از تجارب شخصی مورینگر در کودکی الهام گرفته شده است.

«تندر بار» اولین فیلم بلند کلونی در مقام کارگردان پس از «سابربیکن» است که در سال ۲۰۱۷ شکست خورد. کلونی برای اولین بار در آن فیلم با بازی «مت دیمون» فیلمی را کارگردانی می‌کرد اما در آن به ایفای نقش نمی‌پرداخت. هنوز مشخص نیست که آیا کلونی در این فیلم بازی خواهد کرد یا نه اما داستان آن تفاوت‌هایی با فیلم‌های قبلی او در مقام کارگردان دارد.

کلونی پیش‌تر قرار بود پروژه‌ی «پسرها در قایق» (Boys in the Boat) را بر اساس کتاب «دنیل جیمز براون» بسازد. داستان این فیلم در مورد تیم روئینگ دانشگاه واشینگتن است که مدال طلای المپیک سال ۱۹۳۶ را کسب کرد. کلونی هنوز از این پروژه جدا نشده اما گفته می‌شود که او ترجیح می‌دهد در شرایط پیچیده‌ی فعلی کرونا «پسرها در قایق» را فیلمبرداری نکند.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *