جول و الی در اولین تصویر رسمی از سریال The Last of Us

شبکه HBO پس از مدت‌ها انتظار کشیدن بینندگان بالاخره اولین تصویر رسمی این سریال ساخته‌شده از روی مجموعه بازی شناخته‌شده‌ی سونی را به اشتراک گذاشت.

سریال The Last of Us از چند هفته‌ی قبل وارد فاز فیلم‌برداری شده است و طرفدارها منتظر کسب اطلاعات بیشتر از این اثر تلویزیونی نیل دراکمن و کریگ مازن هستند. شبکه HBO که برای تولید این سریال با پلی استیشن و به‌صورت خاص خود استودیو ناتی‌داگ همکاری دارد، به مناسبت روز The Last of Us بالاخره نخستین تصویر رسمی از آن را منتشر کرد؛ تا شاهد حضور جول با نقش‌آفرینی پدرو پاسکال (بازیگر آثاری همچون سریال مندلورین) و الی با بازی بلا رمزی (بازیگر سریال Game of Thrones) در یک محیط نسبتا سرسبز مشغول نگاه انداختن به دوردست باشیم.

داستان فصل اول سریال با اقتباس از بازی The Last of Us، محصول سال ۲۰۱۳ میلادی نوشته شد. مطابق گزارش‌ها برای تولید هر اپیزود این اثر که در کانادا فیلم‌برداری می‌شود، بودجه‌ای حدودا ۱۰ میلیون دلاری وجود دارد. مازن تایید کرده است که فصل نخست سریال The Last of Us با ۱۰ قسمت پخش خواهد شد. در نتیجه با پروژه‌ای کم‌وبیش ۱۰۰ میلیون دلاری سر و کار داریم که در کلگری کانادا و پیرامون آن فرصت‌های شغلی متعددی را ایجاد کرده است.

جول با کوله‌پشتی در کنار الی داخل محیط سرسبز مشغول نگاه به دوردست

پدرو پاسکال با انتشار این تصویر در توئیتر نوشت: «هوات رو دارم، دخترک»؛ جمله‌ای که حتی خواندن آن هم برای بسیاری از طرفدارهای سری بازی The Last of Us پراحساس به نظر می‌رسد. ناتی‌داگ موقع انتشار این تصویر نوشت: «به‌دنبال پیدا کردن نور باش»؛ عبارتی که مخاطب را به یاد فایرفلایز می‌اندازد. نیل دراکمن: «نمی‌توانم برای نمایش بیشتر این اثر و پروژه‌های دیگر ناتی‌داگ صبر کنم».

کریگ مازن نوشت: «نمی‌توانستم اجازه بدهم که روز لست آو آس بدون یک نگاه کوچک به سریال تمام شود. سفر ما تا این‌جا فوق‌العاده بوده است». فیلم‌برداری قسمت اول فصل اول سریال The Last of Us چند روز قبل تمام شد. کارگردانی آن اپیزود با کانتمیر بالاگوف بود. چند روز قبل فهمیدیم که نیل دراکمن، خالق The Last of Us علاوه‌بر نقش داشتن به‌عنوان نویسنده‌ی کلیدی و یکی از دو تهیه‌کننده‌ی اجرایی اصلی، حداقل یک اپیزود را هم شخصا کارگردانی خواهد کرد.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *