«جیلین اندرسون» در سریال «تاج» نت‌فلیکس نقش «مارگارت تاچر» را بازی می‌کند

«جیلین اندرسون» در فصل سوم سریال «تاج» (The Crown) نت‌فلیکس نقش «مارگارت تاچر» را بازی می‌کند. نقش اولین نخست وزیر زن تاریخ انگلستان را پیش از این «مریل استریپ» در فیلم «بانوی آهنین» (The Iron Lady) ایفا کرده و برنده‌ی جایزه اسکار شده بود. از طرف دیگر «الیویا کلمن» که نقش «کارول تاچر» را برعهده داشت در فصل‌های سوم و چهارم نقش ملکه را بازی می‌کند.

دیگر بازیگرانی که به فصل جدید «تاج» ملحق شده‌اند شامل «توبایاس منزیس» در نقش «پرنس فیلیپ» (به جای «مت اسمیت»)، «هلنا بونهام کارتر» در نقش «پرنسس مارگارت» (نقش که در فصل قبل «ونسا کربی» بازی کرد)، و «بن دنیلز» در نقش «آنتونی آرمسترانگ-جونز» می‌شوند. داستان اپیزودهای جدید سریال در سال ۱۹۶۳ روی می‌دهد و تمامی رویدادهای آن سال‌ها از جمله فتح جام جهانی فوتبال ۱۹۶۶ توسط انگلستان را به تصویر می‌کشد.

تاچر از سال ۱۹۷۹ تا ۱۹۹۰ به عنوان نخست وزیر بریتانیا خدمت کرد و طولانی‌ترین دوران مسؤلیت یک نخست وزیر در قرن بیستم به نام او ثبت شد. اندرسون که بیشتر به خاطر بازی در سریال «پرونده‌های مجهول» (The X-Files) شناخته می‌شود، سابقه بازی در «هنیبال» و «سقوط» را نیز دارد. او اخیراً در سریال «آموزش جنسی» (Sex Education) شبکه نت‌فلیکس که هفته گذشته منتشر شد بازی کرده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *