«جیمز وان» و نویسنده‌ John Wick فیلم علمی-تخیلی Hunting Season را می‌سازند

«جیمز وان» کارگردان «احضار روح» و «آکوامن» ، با همکاری «دان مورفی» تهیه‌کننده‌ی «ترنسفرمرها» (Transformers) از داستان کوتاه علمی-تخیلی «فصل شکار» (Hunting Season) نوشته‌ی «فرانک ام. رابینسون» اقتباس می‌کنند. «درک کولستاد» نویسنده‌ی چندگانه‌ی «جان ویک» (دانلود فیلم John Wick با لینک مستقیم) نیز قرار است فیلمنامه‌ی این اقتباس را به نگارش درآورد. وان با کمپانی «اتمیک مانستر» و مورفی با «انگری فیلمز» این فیلم را به تولید می‌رسانند.

رابینسون یکی در اواسط قرن بیستم وارد عرصه‌ی داستان‌های کوتاه علمی-تخیلی شد، و تکنو-تریلرهایی را برای نشریات مختلف نوشت. از یکی از داستان‌های تریلر او که با «توماس اسکورتیا» به نگارش درآمده بود در سال ۱۹۷۴ فیلم کلاسیک «آسمان‌خراش جهنمی» (The Towering Inferno) اقتباس شد. او علاوه بر این برای نگارش سخنرانی‌های «هاروی میلک» سیاست‌مدار هم‌جنس‌گرای سان فرانسسیسکو که در سال ۱۹۷۸ به قتل رسید نیز شناخته شده بود.

«فصل شکار» داستان مأمور قانونی از آینده را دنبال می‌کند که دشمن ملت نامیده شده و مجازاتش تبعید به گذشته است. این مرد سه روز فرصت دارد تا خود را با شرایط جدید تطبیق دهد و راهی برای بقا پیدا کند. این پروژه اثری شبیه به «۱۹۸۴»، «فارنهایت ۴۵۱» و «مرد فراری» توصیف شده است. داستان رابینسون اولین بار در سال ۱۹۵۱ در مجله‌ی «داستان‌های علمی تخیلی شگفت‌انگیز» منتشر شد.

کمپانی «اتمیک مانستر» در حال طی کردن مراحل پس از تولید فیلم ترسناک «سرکش» (Malignant) به کارگردانی وان و استودیوی نیو لاین است. این کمپانی مراحل پس از تولید «احضار روح: شیطان مرا وادار کرد انجامش دهم» (The Conjuring: The Devil Made Me Do It) و «کسی در خانه شماست» (There’s Someone Inside Your House) نت‌فلیکس را هم پشت سر می‌گذارد.

کولستاد در آغاز چندگانه‌ی «جان ویک» نقش داشت و نسخه‌ی ابتدایی فیلمنامه که «تحقیر» (Scorn) نام گرفته بود را نوشت. او در نگارش فیلمنامه‌ی قسمت دوم و سوم چندگانه هم مشارکت کرد و در حال حاضر سریال «فالکن و سرباز زمستان» (The Falcon and the Winter Soldier) را برای دیزنی+ توسعه می‌دهد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *