«جیمز گان» در آستانه فیلمبرداری Suicide Squad با ارسال پیامی هواداران مارول و دی‌سی را به اتحاد فراخواند

«جیمز گان» روز گذشته با ارسال پیامی در شبکه‌های اجتماعی نشان داد که رقابت دی‌سی و مارول برای او اهمیتی ندارد. کارگردان «جوخه‌ی انتحار» (The Suicide Squad) تصاویر آلبوم هدیه‌ای را به اشتراک گذاشت که از مارول از دوران حضورش در چندگانه‌ی «محافظین کهکشان» (Guardians of Galaxy) ساخته‌اند.

گان می‌نویسد: «با شروع فیلمبرداری «جوخه‌ی انتحار»، شاید دلپذیرترین و جذاب‌ترین هدیه را به این مناسبت دریافت کردم، همره با یادداشتی از کوین، لو، ویکتوریا، ماری و جاناتان که از هیجان‌زدگی خود برای این فیلم گفته‌اند.» او می‌افزاید: «بارها این را گفته‌ام، اشتراکات هواداران دی‌سی و مارول در نهایت بیش از اختلاف نظرات‌شان است. اکنون بیش از هر زمان دیگری در زندگی‌ام طرفدار هر دوی آن‌ها هستم. شاید از یکی بیش از دیگری خوشتان بیاید، مهم نیست، اما این بدان معنا نیست که نمی‌توانید از تمامی آن‌ها لذت ببرید و یا بخواهید دیگری را نابود کنید. تردیدی ندارم که همکارانم در مارول و دی‌سی موفقیت یک استودیو را موفقیت همه می‌دانند: خلق سرگرمی‌های نوآورانه و تماشایی که مخاطبین سراسر دنیا را عاشق فیلم‌های ساخته شده براساس آن‌ها می‌کند یا با هنری متدوام الهام‌بخش آنان می‌شود.»

گان  ۵۳ ساله پس از اخراج از دیزنی به دنبال کشف توئیت‌های قدیمی و توهین‌آمیزش فراز و نشیب‌های زیادی را طی کرده. او در آن مقطع گفته بود: «در روز اول، باید بگویم که سخت‌ترین لحظات زندگی‌ام را سپری کردم… آن اتفاق روی داد و ناگهان به نظر می‌رسید که همه چیز نابود شد. بسیار سریع اتفاق افتاد و من اخراج شدم. احساس می‌کردم که دوران فیلمسازی‌ام به پایان رسیده است.»

او اگرچه برای کارگردانی قسمت سوم «محافظین کهکشان» بازگردانده شد اما در مورد اخراجش حق را به دیزنی داد. در مارس گذشته ابتدا فاش شد که فیلمنامه‌ی او برای قسمت سوم چندگانه حفظ خواهد شد و سپس بازگشت او به صورت رسمی تأیید شد. او اخیراً تأکید کرده است که «محافظین کهکشان ۳» آخرین فیلم او برای چندگانه خواهد بود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *