جیمز گان بار دیگر کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را بر عهده گرفت

تابستان امسال بود که جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، از سمت کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 (نگهبانان کهکشان نسخه ۳) اخراج و مدتی بعد نیز مراحل پیش از تولید این فیلم تا یافتن یک کارگردان مناسب متوقف شد. با وجود حمایت و تلاش بازیگران، عوامل فیلم و سینما و طرفداران از گان برای بازگشت به صندلی خود، اما از آن زمان وضعیت ساخت این فیلم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. با این حال، قرار است از فیلمنامه جیمز گان برای ساخت فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 استفاده شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سرانجام تلاش طرفداران و عوامل فیلم نتیجه داده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، دیزنی نظر خود را تغییر داده و جیمز گان را دوباره برای کارگردانی قسمت سوم فیلم Guardians of the Galaxy استخدام کرده است. با این حال، هنوز تاریخ اکران این فیلم مشخص نیست.

گان همچین وظیفه کارگردانی فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار) را نیز بر عهده گرفته است و گفته می‌شود که او در ابتدا این فیلم را کارگردانی و تکمیل خواهد کرد و در ادامه شاهد بازگشت گان برای کارگردانی فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 خواهیم بود و مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم آغاز خواهد شد. آلن هورن در آن زمان واکنش تندی را در مورد توییت‌های قدیمی گان داشت و آن را بر خلاف ارزش‌های این کمپانی دانسته بود، اما گفته می‌شود که هورن شخصا در این مذاکرات حضور داشته و با گان به توافق رسیده است. در حال حاضر شرایط توافق جدید گان با دیزنی محرمانه عنوان شده است. با اینکه به نظر نمی‌رسد فیلم زودتر از سال ۲۰۲۲ اکران شود، اما قطعا این خبر می‌تواند یک خبر فوق العاده و غافلگیر کننده برای طرفداران دنیای سینمایی مارول باشد.

فیلم The Suicide Squad برای اکران در تاریخ ۶ آگوست ۲۰۲۱ (۱۵ مرداد ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. فیلم Guardians of the Galaxy در سال ۲۰۱۴ به روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم تبدیل به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های دنیای سینمایی مارول شد. این اثر توانست بیش از ۷۷۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و در ادامه دنباله آن در سال ۲۰۱۷ اکران شد که این فیلم توانست فروشی بیش از ۸۶۳ میلیون دلار را در سراسر جهان تجربه کند. بدین ترتیب جیمز گان به اولین کارگردان دنیای سینمایی مارول تبدیل خواهد شد که یک سه گانه را کارگردانی خواهد کرد.

تانی کال

برگرفته از Gamespot

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *