جیمز گان دیالوگ‌های اعضای نگهبانان کهکشان را در فیلم Avengers: Infinity War نوشته است

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) منتشر شده است. اخیرا دیوید باتیستا، بازیگر نقش درکس د دسترویر در دنیای سینمایی مارول، در نمایشگاه Awesome Con که در واشینگتن دی سی در حال برگزاری است، حضور پیدا کرده و در مورد فیلم Avengers: Infinity War صحبت کرده است. باتیستا اطلاعات زیادی از جدیدترین فیلم دنیای سینمایی مارول را به اشتراک نمی‌گذارد؛ اما او فاش کرد که دیالوگ‌های تمامی شخصیت‌های نگهبانان کهکشان در این فیلم توسط جیمز گان، کارگردان دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان)، نوشته شده است. با این حال، باتیستا اطلاعات و جزئیات بیشتری در رابطه با این موضوع را به اشتراک نگذاشته است.

کار نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: Infinity War کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی که پیش از این وظیفه نوشتن فیلمنامه سه گانه فیلم Captain America (کاپیتان آمریکا) را بر عهده داشته‌اند، بوده است؛ اما منطقی به نظر می‌رسد که جیمز گان در نوشتن فیلمنامه این فیلم به این دو نویسنده کمک کرده باشد. گان آشنایی کاملی با این شخصیت‌ها دارد و با توجه به کارهای مارکوس و مک‌فیلی که نوشته‌های آن‌ها به نسبت دیگر فیلمنامه‌های دنیای سینمایی مارول لحن جدی‌تری را داشته است، نمی‌توان برادران روسو، کارگردان دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان)، را برای کمک گرفتن از گان سرزنش کرد و این موضوع باعث می‌شود تا ویژگی‌ها و لحن شخصیت‌ها در فیلم حفظ شود. همچنین آلن سیلوستری که آهنگسازی دو قسمت آینده فیلم Avengers را بر عهده دارد در مصاحبه با هالیوود ریپورتر تایید کرد که کار ساخت موسیقی متن فیلم Avengers: Infinity War به پایان رسیده است. او تجربه کار در این فیلم را بسیار متفاوت‌تر از تجربه‌های قبلی خود در دنیای سینمایی مارول دانسته است. سیلوستری گفت:

دیروز کار من روی فیلم Infinity War به پایان رسید و این تجربه به خصوص در بخش نحوه استفاده و تعادل در تغییرات سریع لحن فیلم، واقعا متفاوت‌تر از چیزی بود که قبلا انجام داده‌ام.

سیلوستری پیش از این مسئولیت ساخت موسیقی متن فیلم Avengers را بر عهده داشته و تم موسیقی انتقام جویان توسط او ساخته شده است. او اخیرا وظیفه ساخت موسیقی متن فیلم Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده) را بر عهده داشته است. همچنین برادران روسو با انتشار تصویر یک نامه سر گشاده از طرفداران خواسته‌اند تا پس از تماشای فیلم Avengers: Infinity War، از افشای داستان و اتفاقات فیلم خودداری کنند. این دو فیلمساز گفته‌اند که تنها چند نفر هستند که داستان کامل و پایان فیلم را می‌‌دانند و آن‌ها این درخواست را از طرفداران دارند تا به تجربه تماشای افراد دیگری که به سالن‌های سینما برای دیدن فیلم خواهند رفت، لطمه نزنند. شما در ادامه می‌توانید تصویر نامه برادران روسو (و تانوس!) را مشاهده کنید:

اواخر ماه گذشته، مارول استودیو جدیدترین و دومین تریلر رسمی فیلم Avengers: Infinity War را منتشر کرد. مارول تلاش زیادی را کرده است تا اطلاعات کمی از قسمت سوم فیلم Avengers منتشر شود و حتی بسیاری از بازیگران از تمام اتفاقات فیلم به‌خصوص پایان آن خبر ندارند و حال با توجه به اینکه ممکن است پایان اتفاقات فیلم نام و عنوان رسمی فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) را فاش کند، باعث شده که مارول از کسانی که فیلم Infinity War را تماشا کرده‌اند این درخواست را داشته باشد.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل امسال (۷ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *