«جیمی لی کورتیس» فیلم ترسناک Mother Nature را کارگردانی می‌کند

«جیمی لی کورتیس» پس از موفقیت با ریبوت «هالووین» آماده می‌شود تا بار دیگر با «جیسون بلوم» و استودیوی «بلوم‌هاوس» همکاری کند. هفته‌ی گذشته گزارش شد که کورتیس و کمپانی «کومت پیکچرز» او با بلوم‌هاوس قراردادی سه ساله به امضاء رسانده‌اند تا پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را تولید کنند. اولین پروژه‌ی آن‌ها فیلمی تحت عنوان «مادر طبعیت» (Mother Nature) به نویسندگی و کارگردانی کورتیس و داستانی در مورد تغییرات آب‌وهوایی زمین است.

کورتیس که فیلمنامه‌ی این فیلم را با همکاری «راسل گولدمن» به نگارش درمی‌آورد می‌گوید: «من ۶۱ ساله شده‌ام و حالا طرز تفکرم چنین شده: «اگر حالا نه، پس چه زمانی، و اگر من نه، پس چه کسی؟» خوشحالیم که برای خلق اثر و واکاوی ایده‌هایم به همراه دیگران جایی پیدا کرده‌ام. جیسون و همکارانش مرا به گرمی پذیرفتند. کمپانی کومت آماده است تا این داستان‌ها را خلق کند.»

بلوم اضافه می‌کند: «جیمی در «هالووین» نیروی محرکه و یک همکار واقعی بود. بنابراین هم باعث افتخار است و هم شایستگی‌اش را دارد که اولین فیلم بلندش در مقام کارگردان را با «مادر طبیعت» بسازد.»

کورتیس علاوه بر «هالووین» که در سال ۲۰۱۸ اکران شد، قرار است در دو دنباله‌ی دیگر به تهیه‌کنندگی بلوم‌هاوس تحت عناوین «هالووین می‌کشد» (Halloween Kills) و «هالووین تمام می‌شود» (Halloween Ends) بازی کند. او اخیراً در فیلم «چاقوکشی»  به کارگردانی «رایان جانسون» ظاهر شده و به زودی در فیلم جدید برادران روسو (Everything Everywhere All at Once) بازی کند.

تاریخ شروع فیلمبرداری با توجه به پاندمی کرونا هنوز مشخص نیست، اما بلوم‌هاوس پروژه‌هایش را بسیار سریع توسعه می‌دهد و تولید می‌کند و سپس روی پرده می‌برد. بنابراین این احتمال وجود دارد که کورتیس به زودی روی صندلی کارگردانی یک فیلم ترسناک بنشیند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *