«جیمی کیمل»: به فکر بازنشستگی بودم

«جیمی کیمل» با همکاری «مارک بارنت» یک مسابقه‌ی تلویزیونی جدید برای ABC می‌سازد. شبکه سفارش ساخت «اختلاف نسل‌ها» (Generation Gap) را با همکاری این زوج صادر کرده است.

این برنامه‌ی تلویزیونی با تهیه‌کنندگی استودیوی «کیملات» کیمل و MGM یک کوئیز شوی کمدی است که اعضای خانواده از نسل‌های مختلف را گرد هم جمع می‌کند تا به سؤالاتی پیرامون نسل‌های یکدیگر پاسخ دهند. سؤالاتی که در این برنامه مطرح می‌شود از فرهنگ عامه خواهد بود و برای مثال از یک کودک ۸ ساله درخواست می‌شود که اصطلاحی معروف را کامل کند. مجری این برنامه در تاریخ دیگری معرفی می‌شود.

کیمل در «شوی زنده جیمی کیمل!» (Jimmy Kimmel Live!) گاهی بخشی مشابه را با میهمانانی چون «کازین سل» اجرا می‌کرد. این درحالی است که کیمل ماه می گذشته قراردادی سه ساله با شبکه‌ی ABC به امضاء رسانده تا اجرای و تهیه‌کنندگی شوی فعلی خود را ادامه دهد.

کیمل استودیوی کیملات را نوامبر گذشته با «برنت مونتگمری» تأسیس کرد و وارد عرصه‌ی تهیه‌کنندگی شد. روز گذشته ضمناً اعلام شده بود که شبکه‌ی ABC اجرای زنده‌ی «نورمن لیر» را تا دو سال دیگر پخش خواهد کرد.

کیمل در «انجمن منتقدین تلویزیونی» فاش کرد که به فکر بازنشتگی از شوی شبانه‌ی خود بوده اما مدیران شبکه او را تشویق کرده‌اند سه سال دیگر به کارش ادامه دهد. او می‌گوید: «جداً به فکر بازنشستگی بودم، نمی‌دانم اسمش را بازنشستگی بگذارم یا نه زیرا من همیشه باید کاری انجام دهم. این کار فرسایشی است اما «کری [بروک»، «دینا [والدن» و «پیتر [رایس]» آمدند و… کاری کردند که قدر این کار را بدانم و این مسئله‌ی مهمی است […] در ضمن اگر من کناره‌گیری کنم بسیاری از اقوام من هم بیکار می‌شوند.»

کیمل در سی دقیقه حضور خود در کنفرانس به سؤالات مختلفی از جمله احتمال ورودش به سیاست (پاسخ منفی می‌دهد)، اجرای مراسم اسکار که به نظرش فرصتی فوق‌العاده است، تیم نیویورک متس و چالش‌های پوشش اخبار مربوط به ریاست جمهوری صحبت کرد.

او می‌گوید در ابتدا اتاق نویسندگان شو را خویشان و دوستانش تشکیل می‌دادند اما با کشف استعداد از توئیتر افق‌هایش را گسترده‌تر کرده و از تمامی نژادها نویسنده استخدام کرده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *